TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
15-7-2011
|
9-4-2011 20:45:23
Hey Aurlie,
Ik persoonlijk vind het wel héél mooi. En het past inderdaad mooi bij de stijl van je kleed (ook héél mooi trouwens). Ik kan me wel voorstellen dat je nu aan het twijfelen gaat. Je wil natuurlijk in de eerste plaats dat je ventje het prachtig vind. Misschien moet je het nog eens proberen met een aantal aanpassingen, zoals je zelf al zei: een paar lokken haar laten loshangen aan de zijkant en je 'pluim' misschien ook vaststeken? Niet panikeren! De foto's die je ons laat zien tonen aan dat je er schitterend zal uitzien op je dag!!
Groetjes,
Sandra
|
|
Mieke
30-4-2011
|
9-4-2011 20:50:33
Ken dat gevoel, mijn vriend zijn reactie was 'ge ziet er lik 30 uit'..
Ik laat het los maar steek er krullen in, ahja.. Ik doet het zoals ik het wil. Ik denk dat hij eerder het totaalplaatje moet zien voor je er iets kan over oordelen. En denk dat dit voor jou misschien ook van toepassing is.. Het ziet er in ieder geval heel mooi uit, maar ik zou ook wel wat haar langs je gezicht laten komen.En het past zeker met je kleedje. Ik denk het volgende: zal hij die dag echt minder 'versteld' staan gewoon voor dat kapsel? Maar dat is voor mijne toekomstige van toepassing. Jij kan het beste oordelen of dit ook voor de jouwe van toepassing is. Anders moet je inderdaad meer iets doen wat hij wilt.. Steek je vaak je haar op of in een staart? Misschien moet hij daar wat aan wennen. In ieder geval veel succes met het dilemma! Ik vind het in ieder geval mooi zo :) Groetjes, Mieke
|
|
Sarah
30-7-2011
|
9-4-2011 21:11:44
Hey
Ik zou me ni te veel aantrekken van wat je verloofde zegt
De mijne zou waarschijnlijk net hetzelfde reageren :-)
Toen ik mijn proefmake-up liet doen zei hij: seg je bent precies verbrandt op je gezicht zo rood
hahaha mannen hebben gewoon geen verstand van kapsels en kledij!
Ik zou gewoon nog eens een proefkapsel laten doen (ik laat er zelf ook 2 doen) en het eens los proberen met eventueel een deel opgestoken en dan de beide vergelijken.
Persoonlijk vind ik je kapsel mooi maar heel klassiek
|
|
vanessa
2-7-2011
|
9-4-2011 21:23:24
Het is inderdaad een mooi klassiek kapsel. Je staat er zeker mee en ik denk wel dat het goed bij je kleed zal staan.
Misschien inderdaad nog eens een iets lossere versie proberen.
Veel succes!
Ik heb volgende week mijn proefkapsel. Ben benieuwd.
Ik denk dat ik dat van mij niet op voorhand aan mijn vriend ga laten zien.
|
|
Cindy
17-9-2011
|
9-4-2011 21:24:26
Ik vind je kapsel ook heel mooi, net zoals je kleed ...
draag je veel opgestoken/staart of meestal los? Misschien is hij het niet gewoon.
Je mooie kapsel zonder je kleed geeft natuurlijk een heel ander beeld.
Als dit je droomkapsel is zou ik er voor gaan ... net zoals jij je droomjurk hebt gevonden. Als je partner het totale plaatje te zien zal krijgen zal hij zeker smelten :-)
Succes!
|
|
davina
6-5-2011
|
9-4-2011 21:39:29
hey aurelie,
tis een schoon kapsel maar wel heel klassiek, als ik u was zou ik het iets losser doen, je kleed is ook wel vré schoon
groetjes en succes é
|
|
Lindsey
14-5-2011
|
9-4-2011 22:25:14
Ik vind kapsel mooi maar het klopt niet helemaal.
Ik heb zelf enkele jaren kapster geweest nu doe ik het voor en na.
De basis is mooi maar aan voor kant enkele lokken laten hangen is veel beter en ik zie dat er vooraan een middenscheiding is. voor een opgestoken kapsel die strak is is een zijscheiding veel mooier. Het losse haar vanachter vind ook niet zo goe.
Ze zou eventueel met dat haar kleine boucels kunnen maken en hier een daar een fijn lokje uit of zonder lokjes vanachter ga zelf ook dat is persoonlijke keuze.
Met die aanpassen ga kapsel kloppen.
Ten slotte kan u kapster ook een crepon ( soort kussentje voor onder het haar te gebruiken) dan sta haar aan achterkant automatich beetje hoger en niet zoveel naar achter (dit is ook een persoonlijke keuze hoe je zelf liefst wil)
Maar je moet doen waar jij je het best bij voelt en dat komt zeker goe. ook een heel mooi kleedje je straalt erin.
Groetjes Lindsey
|
|
Fredie
26-6-2010
|
10-4-2011 0:02:30
Mijn allereerste reactie -voordat ik hier de meningen gelezen had, om niet beïnvloed te worden- was : 'Er ontbreekt iets aan, het zit niet juist' (foto's vooraanzicht)... Jammer dat ik je moet teleurstellen maar het is mijn eerlijke mening. Ik zie je ook eerder met twee fijne loshangende haarlokken die mooi de vorm van je gezicht volgen want het is zonde dat je al je mooie haar 'wegstopt'. De reactie van je vriend, met of zonder totaalplaatje, was, hoewel mss een beetje hevig, wèl "recht uit het hart", vind ik. Mocht hij thuiskomen met een kapsel waarin je hem niet kan terugvinden, zou je mss ook zo reageren... Hij was eerlijk en daarom zou ik toch overwegen om een paar kleine wijzigingen door te voeren want de achterkant van het kapsel is echt wel mooi. Jullie komen er wel uit ! Geen paniek. Gewoon even verder zoeken en uitproberen. Wie zoekt, die vindt, he
|
|
sarah
17-12-2011
|
10-4-2011 7:16:00
Hallo Aurelie;
ik ga hier de laatste reacties ook volgen. Ik zie ook doodgraag klassieke kapsels,maar de voorkant lijkt me toch minder geslaagd. Ik vind de middenscheiding beetje storend en ik vind het iets te strak naar beneden allemaal.
Trouwens en strakke chignon is ook klassiek he.
Ik zou nog eens teruggaan en verder zoeken tot het echt perfect is.
Maar het allerbelangrijkste , jij moet je er goed mee voelen
Veel succes!
|
|
mona
26-8-2011
|
10-4-2011 8:51:17
Zo een reactie van je vriend verwacht je nooit als je ermee thuis komt, maar natuurlijk wil je van hem ook een positieve reactie en dat hij je mooi vindt.
Persoonlijk zou ik die 2 losse stukken van achter vastzetten en die middenscheiding een zij-scheiding doen.
Zéér mooi kleed trouwens..
Succes met jouw keuze
|
|
Evelien
1-9-2012
|
10-4-2011 9:39:30
Ik wil gewoon graag even zeggen dat ik het supermooi vind!
Ok, een zij-scheiding zou het misschien nog iets specialer maken, maar voor de rest vind ik het super!
Groetjes!
|
|
sharon
6-8-2011
|
10-4-2011 10:44:55
Los van de reacties en los van of ik het nu al dan niet mooi vind, vind ik het bij een bruidje belangrijk hoe zij er dagelijks bijloopt! Omdat ik je niet ken wil ik dus geen uitspraak doen over het al dan niet mooi zijn.
Ik heb lang haar, maar doe er nooit echt iets speciaal mee. Ik draag nooit make-up. Mijn vriend heeft al aangegeven dat hij mij nog wil herkennen op onze trouwdag. Mijn kapsel zal dan ook eerder los, sportief zijn en niet al te klassiek opgestoken want zo ben ik gewoonweg niet. Hetzelfde met make-up, dit moet bij mij zeer sober....
Als je iemand bent die wel regelmatig het haar opsteekt en make-up draagt dan vind ik dat je op die dag dat zeker moet doen!
Dat is mijn mening er natuurlijk over. Je moet je goed voelen in je vel die dag en dat lukt denk ik maar als je "bent zoals je bent".
|
|
Ellen
17-9-2011
|
10-4-2011 12:37:22
Ik vind het ook suuuuper mooi, vooral vanachter! Maar ik zou misschien vooraan toch ook iets anders doen, mss een zijstreep of een losse lok(ken)...
Doe gewoon waar je je goed bij voelt, op de dag zelf zal je vriend zowiezo ondersteboven zijn...Zeker in combinatie met de jurk enzo...
Laat je niet téveel beïnvloeden ;-)
|
|
ellen
14-4-2012
|
10-4-2011 12:42:59
Hey, prachtig kleed!!! Je staat er super mé. Jou kapsel is ook heel goed, maar als jou toekomstig ventje jou kapsel niet zo mooi vind, zou ikzelf voor een ander kapsel gaan. Zelf hou ik heel veel van los haar, draag het mijne ook steeds los (dus ook op mijn trouwdag). Maar is natuurlijk maar mijn idee. Groejes Ellen
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
10-4-2011 14:07:21
Wat een prachtig kleed, je staat er geweldig mee! Ook ik heb eerst de foto's bekeken alvorens de andere meningen hier te lezen, en ik vind dat er 'iets' ontbreekt. Doordat het een bustierjurk is, denk ik dat je misschien toch beter voor een iets losser kapsel gaat, denk dat de combinatie een beetje streng zal overkomen. Vooraan een paar lokjes los, eventueel met een lichte krul erin? Een zijstreep in plaats van midden? Achteraan vind ik het dan weer wel heel leuk! Laat ons weten wat het wordt meid! xxx
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
10-4-2011 14:29:12
Hey Aurélie,
Als je vriend misschien gewoon is om je meer met loshangend haar te zien, kan je inderdaad met enkele losse lokken werken en bovenaan misschien minder strak alles naar achter halen.
Het idee van je kapsel vind ik heel mooi, maar het zou iets losser / zwierderiger mogen - ook in combinatie met je trouwkleed zal dit beter passen denk ik. Nu is het heel strak, misschien beter passen bij een heel strak modern kleed. Het romantische aan je mooie kleedje vraagt misschien ook net wat meer romantiek in je haar. Hetzelfde kapsel, minder strak uitgevoerd, zou volgens mij het prefecte compromis zijn tussen wat jij nu vindt en wat je vriend erover denkt.
Conclusie: ik vind het een mooie start, je kapsel - en met enkele kleine wijzigingen zal je vriend je er zeker wél mooi mee vinden, daar ben ik zeker van!!
Maak je maar niet te druk, de eerste ontgoocheling waait wel over. Je hebt het voordeel dat je nog even tijd hebt om nog wat wijzigingen te zoeken...
Succes!! 
|
|
Lindsay
16-7-2011
|
10-4-2011 16:50:26
Hoi,
op zich is het kapsel mooi maar ik vind het van voor veel te strak en dus wordt het inderdaad heel klassiek. Ook vind ik het wat gewoontjes voor een huwelijk. Beetje te sober. De achterkant vond ik wel leuk maar ik snap je vriend ook. Dat toefje haar hangt precies niet op z'n plaats. Ik ben sowieso al iemand die alles graag symmetrisch heeft dus als iets afhangt, moet het ook in het midden. Maar ik ben dan ook een hele moeilijke als het op mij haren aankomt. Ik hou mijn hart al vast voor als ik moet gaan. Denk trouwens niet dat ik het aan mijn vriend laat zien op voorhand. Dat moet ook een surprise blijven. Maar wat ik wil zeggen is: je bent een heel mooi meisje, met een fris, jong, mooi gezichtje. Dus het mag allemaal wat losser en speelser. Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening hé. Je doet natuurlijk nog altijd wat je zelf wil. In ieder geval, veel succes nog met je kapsel.
Groetjes
|
|
Cindy
5-5-2012
|
10-4-2011 19:04:13
Hey Aurélie,
Ik vindt je persoonlijk schitterend in je trouwkleed. Maar als ik je dan zie met je losse haar voel ik me inderdaad ook veel gelukkiger.
Jij staat beeldig met los haar. Maar voor je huwelijk mag het best eens opgestoken worden, al vindt ik het proefkapsel ook echt erg strak.
Ik denk met enkele losse lokken (al dan niet gekruld), zal je tiara ook veel meer uitkomen.
en er ontbreekt echt iets aan vanachter. Ik weet het niet goed, misschien moet er hier en daar een klein haarjuweeltje in of zo.
Op zich geen mis kapsel, zeker in die richting verder doen, maar verder uitwerken. Ik denk dat zowel jij als je ventje zich perfect gelukkig gaan voelen.
Niet laten ontmoedigen, je bent echt zeer goed bezig, maar zoals de meerderheid hier voor mij zegt, er is nog een klein beetje afwerking aan nodig en dan zal het zeker goed komen.
Ik begrijp je prinsessengevoel heel zeker, maar het wijkt volgens mij iets te ver af van je dagelijkse zelve. Een beetje speelsheid gaat hier heel veel goed maken.
Doe zo voort meid, je bent er bijna.
Groetjes,
Cindy
|
|
Tamara
24-6-2011
|
11-4-2011 9:21:27
hey Aurélie
ik vind het kapsel wel mooi, zeker achteraan. alleen die "losse pluim" zoals je vriend het noemt is een beetje vreemd. misschien toch proberen om deze weg te werken. ik zou vooraan idd het iets losser doen. niet zo vast naar achter. ik denk dat dit beter gaat staan met je (supermooi) kleedje!
nog veel succes! ik heb dinsdag mn eerste haarafspraak :)
|
|
Julie
16-4-2011
|
11-4-2011 16:04:15
Hey Aurelie,
Als eerste wil ik zeggen, super mooi kleed! Je staat er fantastisch in!
Als ik je zo zie straal je ook echt.
Dat gevoel heb ik niet met de foto van het kapsel.
Ik vind het heel strak, zo zie je er ook veel strenger uit. Ik zou echt gaan voor iets meer romantisch, dat pas zeker en vast ook bij u kleed. Als je voor Klassiek wil gaan heb je ook lossere kapsels.
Ik kan u vertellen, je wil zeker je eigen ding doen. Ben ik het 100% mee eens! Doe ik normaal gezien ook altijd. MAar in dit geval wil je echt dat je toekomstige je ook gewoon stralend vind die dag. En dmet dat in u achterhoofd zou ik niet kunnen genieten, mss persoonlijk hoor.
In elk geval, hier was het van hetzelfde!
BEn ik een 2de proef gaan doen, vonden we het allebij goed. Ging mijn schoonzus net hetzelfde doen!!
Ik kon welm ontploffen.
Dan vorige vrijdag 3de keer proefkapsel gedaan, en uiteindelijk ben ik super blij!! Want nu is het pas echt 100% mijn ding en ik kan me er helemaal in vinden.
En het is totaal anders dan wat ik eerst in gedachte had.
Dus niet panikeren en nog eens wat uittesten.
Succes!
Het komt wel goed.
Groetjes, Julie
|
|
lizzy
20-5-2011
|
12-4-2011 13:57:10
Hoi Aurelie
Ik heb alle foto's bekeken en als ik mijn eerlijke mening mag geven vind jou met los haar 10x mooier! kun je daar niet iets leuks mee doen? En als mijn partner het niet mooi zou vinden zou ik daar zeker naar luisteren want hij is toch wel de belangrijkste qua oordeel. Veel succes!
Groetjes Lizzy
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|