Terug naar overzicht
Bij ons van de zaal zijn er 5 warme en 5 koude hapjes voorzien per persoon. Ik denk wel nog dat ik ga vragen van enkele bordjes kaas en rauwe groentjes te voorzien. Receptie is voorzien voor 2 uur. Groetjes, Mieke
Bij ons is de receptie van 16u-18u en hebben 9 hapjes per persoon .. Er was de keuze om 12 hapjes te nemen, maar dat leek me veel ..
meestal is het 'één hapje per kwartier'
Hallo, onze traiteur voorziet 4 hapjes per persoon en er is keuze uit 10 verschildende. En hij zei dat dit wel ruim voldoende is. resceptie is ongeveer 2u. Groetjes
hey, met 4 hapjes op twee uur zou ik dan nog een paar bordjes voorzien op de tafels... anders is het wel lang uitkijken naar een hapje he :-)
Meestal 1 hapje per kwartier, wat dus 8 hapjes voor 2u maakt! ;-)
Onze zaal stelde voor om 4 à 5 hapjes per uur te nemen.
Dank je wel voor de reacties !! Wij dachten een 8-tal hapjes te nemen en dan nog wat fingerfood, dat zal dan wel genoeg zijn denk ik. Het is de bedoeling van een hapje en geen maaltijd he hihi.
Ja Emmy, met een 8-tal hapjes per persoon zal je zeker toekomen. Wij hebben ook al eens besproken met onze zaal, is een heel goeie vriend van ons. Hij zal ook een 8-tal hapjes voorzien per persoon, maar dan wel uiteenlopend van grootte. Dus ook enkele luxe-hapjes (vb warm hapje met coquille of scampi). Duurt normaal ook zo'n 2 uur bij ons en is ook in aansluiting van een buitenceremonie. Dus zeker hopen op mooi weer zodat beide buiten door kunnen gaan. Groetjes, Cindy
Ik dacht dat de regel 1 hapje per kwartier is. Dus een 8 tal hapjes voor 2 uur.