Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand idee?

10-4-2011 11:35:51
Hallo,

Wij trouwen op 9 juli dit jaar. Het is dan ook mijn vriend zijn verjaardag. Ik wil dit dan ook eventjes benadrukken door op het avondfeest iets speciaal te doen, maar wat?. Zou hem dan ook een origineel cadeautje willen afgeven maar weet niet wat

Iemand een leuk idee?

Alvast bedankt

Julie
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1012

ellen
23-7-2011
 Meld misbruik10-4-2011 12:06:26

hoi Julie,
je kan met de dj afspreken dat hij het liedje van lang zal ze leven opzet en vragen of iedereen even wilt rechtstaan.
een cadeautje? het is zowieso al een hele speciale dag voor u beiden. Je kan hem misschien een mooi horloge geven s'morgens?

een dikke proficiat!

kelly
22-7-2011
 Meld misbruik10-4-2011 13:02:29

Hey,

Een liedje performen met uw vriendinnen lijkt leuk hihi bv liedje van Barry White you' re the first the last my everyting ...neen?

kim
7-7-2012
 Meld misbruik11-4-2011 8:30:54

Wij trouwen volgend jaar en men vriend verjaart ook 's nachts.
Ik ga hem dan eventjes via de dj tot bij mij roepen en dan laten we happy birthday ofzo afspelen...
Met de familie gaan we nog een grote doos maken met allerlei fopjes in voor hem.
Want tenslotte... hij heeft al een mega feest, en hij heeft me al laten weten dat volgend jaar zijn beste verjaardag ooit zal worden, door de trouw :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...