TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
M.
18-6-2011
|
10-4-2011 17:48:17
Ik ben benieuwd naar je reactie/ervaring want ook ik haat de zonnebank..... Ik heb al verhalen gehoord dat het wel degelijk afgaat, dus ik vrees dan als ik een beetje zweet, dat er dan vlekken op mijn kleed gaan komen.... Ook op de lakens zou het afgeven volgens bepaalde mensen.... Ik denk dat ik ( met nog 68 dagen op de teller) mij richting zonnebank ga begeven vanaf nu.... xxx
|
|
Emmy
13-8-2011
|
10-4-2011 18:40:44
Hey Tamara,
ik heb mij al een paar maal laten "bruin" spuiten. Het is een meisje dat dat manueel doet dus niet met een cabine of zo. Ik heb nog nooit plekken gehad, toch zeker niet op het gelaat, decolletée. De ellebogen en knieen wel goed insmeren met bodymilk voor ze beginnen, die plekken zijn wat droger he. Ik vond het de dag erna het mooiste resultaat, want dat werkt nog wat door he. De 1ste 6 uur geen douche nemen, want dat stopt het bruiningsproces. ik kon kiezen uit 3 kleuren en ik neem de lichtste kleur, anders is het niet meer natuurlijk en wordt het meer oranje. De middelste kleur kan ook nog, voor in de zomer. Het is echt alsof je een maand op reis bent geweest, want met zonnebank wordt ik niet zo bruin hoor. De dagen erna begint het toch al wel geleidelijk aan af te gaan, en dan vind ik het niet mooi meer, het bruin gaat er niet overal op t zelfde moment egaal af, en dan kan je juist wel wat plekken krijgen vind ik, het schilfert zo wat af als je uit de douche komt.
Dus ja, het is super voor echt bruin te zien en eigenlijk voor 2/3 dagen een egale kleur. Ik twijfel nog maar ga het toch eerst met zonnebank doen. Daar krijg ik sproetjes hihi en vind ik mooi. We hebben nog tijd ook om de zonnebank op te bouwen en het op t gemakske te kunnen onderhouden he.
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|