Terug naar overzicht
Salons Caipirinha - Merelbeke :-) Groetjes!
Hof ten Damme Kallo Den Hof Zelzate S Gravenhof Schilde Maar ik denk dat je wel haast zal moeten zetten achter de keuze van je zaal. Zeker als je een zaterdag wil in de zomer. Veel plezier met je zoektocht!
the classic domain in Beersel? Daar trouwen wij deze zomer! Leuke zaal omringd door mooie natuur en velden!
Wij wilden ook eerst graag ten eenhoorn, mr zijn dan eens gaan zien en vonden de zaal wat oubollig, de stoelen waren lelijk en de tafels stonden op de dansvloer en moesten gedemonteerd worden om een dansvloer te hebben. Ons feest vindt nu plaats in salons ban Dyck in Mechelen, mooie zaal en het eten schijnt er super te zijn..
Hof ten Damme in Kallo, daar moet je zeker eens gaan kijken!
Waerboom Groot-Bijgaarden Lemenhoek Onze-Lieve-Vrouw-Waver
gravenhof dworp waerboom groot bijgaarden
De Lozen Boer- echt mooi en lekker eten wel wat prijzig.
De Lage Vuurse in Oostakker
Het Brouwershof in Affligem is eveneens een aanrader. Origineel kader, zeer betaalbare voorwaarden.
Bedankt voor de vele tips! Onze zoektocht naar een mooie zaal zal dus nog even duren;)
Hof ter velden is al bezet op 7/7/12 meid, mijn excuses !! :) Salons Oud gemeentehuis hebben wij ook bezocht... prachtig zicht over de schelde... maar de zaal... hmm ik was niet overtuigd ! De snip in Moorsel is ook niet meer vrij op 7/7/12 (weet van het koppel dat daar trouwt). wij zijn ook gaan kijken naar Hof Ter Meyghem in Oudegem, maar onze ontvangst was niet zo positief (in tegenstelling tot bij Hof ter Velden), waardoor we daar niet voor gekozen hebben. Andere ideën: Scheldehof te Schoonaarde, Zevensterre te Laarne, Tybeert in Lokeren; alle drie héél vriendelijke mensen. We zijn er niet langsgeweest maar wel prijzen opgevraagd, en ze waren telkens zéér vriendelijk ! véél succes nog !!