Terug naar overzicht
Wij hebben ook suitekostuums en ze mannen betalen dit zelf! Bij ons is het 85 euro. Groetjes
Bij ons betalen de mannen het ook zelf, is 45 euro.Ze moeten zelf een wit hemd voorzien, maar wij betalen dan de plastron ( ook allemaal dezelfde kleur)
bij ons hebben ze allemaal gekocht in c&a a 95 euro en een hemd 19euro, zelf betaald en wij hebben de sokken en de das cadeau gedaan.Ze moeten anders ook iets kopen uit eigen zak, en omdat ze akkoord waren allemaal hetzelfde te dragen hebben we dus sokken en das cadeau geegeven, iedereen was tevree.
bij ons hebben ze allemaal gekocht in c&a a 95 euro en een hemd 19euro, zelf betaald en wij hebben de sokken en de das cadeau gedaan.
Ze moeten anders ook iets kopen uit eigen zak, en omdat ze akkoord waren allemaal hetzelfde te dragen hebben we dus sokken en das cadeau geegeven, iedereen was tevree.
Hallo bij ons is het ook opgelegde kostuums voor de suite die we huren maar wij betalen die voor hen. Dit omdat wij ze kiezen en we de traditie volgen. Bij ons is het 128euro per kostuum. Groetjes Lien
In mijn vriend zijn familie is het niet de gewoonte dat de mannen een kostuum dragen, in mijn familie is het vanzelfsprekend dat alle mannen van de suite hetzelfde kostuum dragen. Het verschil kon niet groter zijn. Mijn vriend vindt dat ook super mooi om alle mannen in hetzelfde kostuum te hebben (ikke mega blij). Ondertussen heb ik wel al de nodige opmerkingen van zijn familie gekregen. Ze hebben wel gezegd als we dat echt willen, dat ze wel een kostuum zullen dragen. Ik vind het dan ook meer dan logisch dat we dat zelf betalen. Groetjes,Els
Bij ons hadden de mannen uit de suite ook allemaal hetzelfde zwarte kostuum (65 euro). Zij betaalden dit zelf. Wij gingen wel de kostuums ophalen en terugbrengen. Als ze anders een kostuum of zo moesten kopen, zouden ze nog duurder af geweest zijn. Trouwens, de kledij van de vrouwen betaal je toch ook niet?
Bij ons kosten die 105 € + hemd (keuze tussen huur of aankoop). Wij betalen de kostuums omdat dit onze keuze is en de mannen hebben allemaal een hemd gekocht en dus zelf betaald...
kunnen jullie even zeggen waar julllie deze kledij gehuurd of gekocht hebben? ben zelf nog op zoek!