Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

10-4-2011 21:17:09
Hey liefste medebruidjes - en gommetjes,

Hopelijk heeft iedereen vandaag van het mooie weer kunnen genieten en zo wat kleur opgedaan voor de trouw!

Ik zit met een vraagje ivm onze uitnodigingen. Wij hebben 3 kaarten ontworpen ipv met aparte kaartjes te werken. We hebben de volgende zinnetjes om een onderscheid te maken, maar ik vroeg me af of dit wel duidelijk genoeg is of nog meer info bij moet?

- Je bent van harte welkom op onze receptie van 15u tot 17u.
- Je bent van harte welkom op ons avondfeest om 18u.
- Je bent van harte welkom op ons dansfeest vanaf 22u. (dit is ook met dessertenbuffet, vermeld ik dat best?)

Nog iets anders; wij vermelden ook onze ouders op de uitnodiging onderaan. Dochter van... en zoon van... Ik had onze proefdruk laten zien aan mijn getuige en haar eerste vraag was, moet uw papa daar niet bij staan. Ik vind dit ergens een beetje raar, aangezien hij 10 jaar geleden is overleden. Anderzijds ben ik inderdaad niet enkel de dochter van mijn moeder, maar hoe doe ik dat dan? Zet ik zijn naam erbij met een kruisje naast of beter gewoon weglaten?

Alle tips en suggesties zijn welkom!

Bedankt en groetjes,
Kaatje

Kaatje
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1177

Veronique
28-5-2011
 Meld misbruik10-4-2011 21:59:00

Hey

wij hebben dat ook zo gedaan. Enkel voor het laatste heb ik vemeld dat het om een dessertbuffet gaat. De mensen weten dan wel dat ze ook voor het dansfeest kunnen blijven he.

Ik zou je papa zeker vermelden, met een kruisje naast. Je moet maar eens in eerdere berichten kijken. Dat onderwerp is nog al eens aan bod gekomen :-)

veel succes nog met de voorbereidingen!

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik10-4-2011 22:05:39

Hoi,

wij hebben ook 3 kaarten en formuleren het net hetzelfde, bij dansfeest vermelden we dat er een dessertenbuffet bij is.

Heb hier op het forum al gelezen dat bij overleden papa's ofwel een kruisje staat ofwel "in ons hart".

Groetjes
Greet

chris
21-5-2011
 Meld misbruik10-4-2011 22:12:42

ik heb pas nog een uitnodiging gezien waar inderdaad ook een kruisje staat bij de pap's naam.
ja kan idd ook best vermelden dat er een dessertenbuffet zal zijn.

groetjes Chrisje

daphne
27-8-2011
 Meld misbruik11-4-2011 18:56:27

Ik zou geen kruisje zetten... Je bent nog steeds zijn dochter en de mensen die de uitnodiging krijgen weten dit meestal toch... en op een leuke uitnodiging komt dat beetje droevig over. Dat is mijn mening é!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info