Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend live muziek gezocht!!!

13-4-2006 13:01:42
Hallo,

Is er iemand van jullie die gebruik maakt van een instrumentaal live-bandje (max 4 pers) tijdens receptie/avondfeest/kerk? Of een goed bandje kent? Liefst omgeving Leuven.

Ine

Ineke
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 327

Karen
22-12-2006
 Meld misbruik13-4-2006 14:44:13

hallo,

wij maken gebruik van live muziek op onze receptie en feest!
Wij hebben gekozen voor een zanger, zangeres, trompetist en toetsenist en dit voor een bedrag van 855 euro, na de live act hebben we een dj en dat zit allemaal in de prijs in. Dus dat is een prijs voor gans de avond!
Wij vonden dat weinig geld, wat vinden jullie daarvan?

Groetjes
Karen
22.12.2006

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik13-4-2006 19:59:23

valt mee denk ik. Zelf zit ik in een coverband en wij vragen € 400 voor een optrden en onze DJ vraagt ook rond de € 400/€ 450. Zo ongeveer de prijs.
IS dat zo gebrui!kelijk muziek tijdens recepties... bij ons is het waarschijnlijk buiten en had daar eigenlijk nog niet bij stilgestaan... Gewoon een CD'tje moet maar voldoen want uit ervaring weet ik dat live-muziek in openlucht serieus verloren gaat...

Christophe

Meld misbruik18-4-2006 15:34:31

Surf eens naar www.elmevents.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...