Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideen voor feest met beperkt budget

13-4-2006 13:04:23
Hoi ,
hebben jullie ideen voor een feest met een beperkt budget .

sabrina
16-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 955

Karen
22-12-2006
 Meld misbruik13-4-2006 14:48:05

Hallo,

Ik weet natuurlijk neit in welk seizoen jullie trouwen, maar ik zou er een echt volksfeest van maken, misschien in een thema of zo, zoals een breugelfeest, of iets middeleeuws, dan kan jat doen in de vorm van barbecue en toch is het iets speciaals!
In de zomer kan je dan hiervoor misschien ergens een mooie weide in de buurt bij een boer vragen of zo!

kzal nog eens verder denken!

groetjes,
karen
22.12.2006

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik13-4-2006 16:59:47

het hangt ernatuurlijk vanaf of je echt een feest wil, of meer een fuif?

heb ook al geweten dat ze smiddags met familie iets gingen eten in een restaurant ofzo en dan 's avonds was er een fuif met een pitakraam ..
is ook wel tof, vind hejt persoonlijk alleen iets minder voor een trouwfeest maar ja ...

MIeke
13/05/06

Sofie
11-8-2006
 Meld misbruik13-4-2006 17:22:16

Hoi Sabrina,

Wij doen een groot tuinfeest... om het toch specialere te maken hebben wij Oysters & Champagne van 19-21 uur (champagne kan ook cava ofzo zijn he) en belegde sandwishes voor mensen die geen oesters eten en daarna een dessertbuffet...
Persoonlijk vonden wij feesten in een zaal waar je de helft van de avond aan een tafel zit niet fijn en vonden wij dit een leuker alternatief...
Voor de oesters kiezen we voor de oestercompagnie (www.oestercompagnie.nl ) omdat die alles nog opzetten en met een grappige noot serveren.

Groetjes

Sofie
11/08/06

Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik13-4-2006 18:52:11

Hey Sabrina
Als ge 't toch in een zaal wilt, goe zoeken.. Er zijn echt wel goedkope en toch leuke zaaltjes. Ook met je kleed: 't moet nie persé zoveel geld kosten hoor. En wij hebben ne BBQ als feestmaal Vinden we persoonlijk vele gezelliger als tomatenroomsoep en gebraad met een groentekransje ;) En het is ook helemaal nie duur. (alé, bij ons toch nie)
Succes ermee hè!! Gewoon goed rondkijken

Wendy (05/08/06)

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik13-4-2006 19:40:56

Hey,

inderdaad, op de zaal kan je veel besparen. Een parochiezaaltje kan je ook heel mooi aankleden... Verder kan je proberen zelf bij de brouwer te gaan voor je dranken (als je moet afnemen bij de zaal kost het meer) en vrienden inschakelen om de hapjes te maken. Je kan ook de uitnodigingen zelf maken en geen ceremonievoertuigen nemen. Daar bespaar je allemaal op. Verder kan je vrienden vragen om de foto's te maken, want daar kruipt ook veel geld in. Zo heb je toch wat meer over voor het feest.

Groetjes,
Lieve

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik13-4-2006 19:57:27

Idd, jurk kan je serieus o besparen. IDem met zelf uitnodigingen maken, geen ceremoniewagens (ik zie dat zelf toch niet eens), ceremoniemeester=vriend (dus niet tegen betaling), BBQ ipv diner met receptie, zelf rechtstreeks met brouwer werken (huur wel best niet zelf een tent want dit kost als snel € 2500 of meer...), kostuuml voor heer heb je ook al voor € 400, ...

Silvie

Meld misbruik15-4-2006 14:47:42

Ik heb al van veel mensen gehoord dat je je kleed goedkoop kan laten maken in een naaischool. Daar maken ze er dan hun eindwerk van ofzo.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...