Terug naar overzicht
mijn beste vriendin heeft daar haar feest gegeven, was dik in orde! heel leuke tuin ook om de receptie te doen als het mooi weer is!
Ik heb er alleen nog maar positieve zaken over gehoord. Daarom wou ik er vorig jaar eens gaan kijken, maar toen waren er al superveel data bezet. Snel zijn is dus de boodschap! Succes!
Het trouwfeest van mijn nicht gaat daar door volgend jaar en zij zijn er echt heel positief over. Over de ontvangst enzo als je een bezoekje gaat brengen,... Zelf ben ik er dus nog niet geweest,maar enkel al positieve dingen over gehoord.
Trouwens ook heel leuk voor gasten die willen blijven overnachten! ze hebben een bed & breakfast op tien minuutjes stappen, wij hebben dat gedaan en was super, ontbijt nadien ook heel erg in orde!
heb er al naar 2 feesten geweest en steeds dik in orde!!erg mooi ook!!wel tijdig gaan want steeds overvol in de favoriete maanden!! wij waren er ook,onze favoriete datum was niet meer vrij,we hebben een feestzaal(brouwershof) hier vlak aan ons deur(erg makkelijk natuurlijk) en daar zijn dranken aan groothandelsprijzen,om die 3 redenen kozen we dan de feestzaal hier vlakbij...want anders was de snip zeker onze volgende keuze geweest.