Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Super weekendje!

11-4-2011 9:46:54
Dag dames (en enkele heren )

Dit weekend een super weekend achter de rug en niet alleen door het weer;
Ik heb heel veel kunnen schrappen van mijn lijstje. Het was al enkele weken dat er niet veel schot in de zaak kwam en dat de lijst met af te werken details even lang bleef...
Zaterdag mijn kleed gaan passen (zat als gegoten, alleen een halve cm inkorten). In de winkel ook nylons gekocht. Mijn schoenen pasten er perfect bij. Wel totaal drama toen er plots een strikje van mijn schoen viel... gelukkig hadden ze zo'n clips in de bruidswinkel en zijn ze eigenlijk nog mooier dan ervoor!
Keuze kunnen maken qua juwelen. En ook mijn lingerie zat als gegoten onder mijn kleed. Ik ben dus volledig gekleed.
Daarna snoepjes en zakjes gaan kopen om dan uit te delen aan de kerk.
Ook al cadeautjes gekocht voor de bruidskindjes.
Uiteindelijk zijn we ook de bloemen gaan bestellen en de decoratie voor de kerk.

Nu blijven echt maar enkele details meer over zoals kousen voor mijn vriend, teksten voor de lezers in de kerk doormailen, speech voor avondfeest schrijven en nog eens samenzitten met ceremoniemeester, DJ en fotograaf en uiteraard de tafelschikking maar hiervoor wachten we nog tot 1 mei op de bevestigingen. En dit met nog 46 dagen voor de boeg...
Eindelijk is de rust terug in 't land :-)

Dus aan alle bruidjes die even het noorden kwijt zijn. Eens een weekendje goed doorwerken en de zon zal door de wolken heen breken! :-)

julie
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 643

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik11-4-2011 10:10:32

T'begint voor ons beiden te korten hé Hier nog 31 dagen ...

Blij dat je eigenlijk volledig in orde zijt

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik11-4-2011 14:40:24

leuk dat jullie met alles bijna klaar zijn:-)
geniet nog van de laatste voorbereidingen en vooral van je prachtige dag!

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 13:27:38

Hey Julie,
Leuk hé allemaal. Die snoepzakjes zal ik ook een gaan bestellen; maar hoeveel? Ik ga eens naar AVA. Ook nog een gastenboek en enveloppendoos te kopen.
Mijn eerste pas was vorige week woensdag. Alles zat perfect en ook bij mij was de lingerie in orde. We zijn nadien nog juwelen gaan keizen en ook dat is nu in orde.
Vanaf 20 april zouden alle bevestigingen moeten binnen zijn en dan maken we nog een afspraakje met de feestzaal voor de laaste details. Mijn toekomstige moet nog sokken (denk ik aan dank zij jou).
De DJ wil nog een lijstje met onze favoriete muziek (hoeft niet natuurlijk).
Oeps, nog 24 dagen te gaan....
Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...