Terug naar overzicht
goh,spijtig zeg...maar hoop dat jullie toch een leuke feest hadden!! is niet leuk als iemand daar zo staat...zijn normaal altijd vrij happy mensen...ook nodig voor zo een beroep!!
Wat hem zulke houding deed aannemen, kan ik niet afleiden maar feit is dat onder zowat elke omstandigheid de feestvreugde primeert en dat ernaar gedraaid moet worden. Misschien was er net vooraf iets ergs gebeurd (in zijn familiekring of zo) dan zou een vervanging van DJ op zijn plaats geweest zijn, uiteraard te regelen door de DJ in kwestie. Misschien kon dat net niet meer? Erg jammer voor je feest, dat zet ietwat een domper. Maar er zijn nog veel ergere toestanden denk ik? Vriendelijke groet, DJ Dirk www.db-allmusic.be
Als op voorhand afgesproken was dat de discobar voor de feestelijkheden moest worden opgezet is daar geen goed woord voor te vinden als ze terugkrabbelen. De gasten afsnauwen is eveneens NOT done ... hoewel je hier natuurlijk de context niet weet en niet weet wat er effectief gezegd is geweest ... gasten met een slokje op zijn ook niet altijd de welgevoegdheid zelve. Ieder zijn eigen aanpak natuurlijk maar ... ik lees nergens dat de dj zijn werk niet heeft gedaan. Heeft hij slecht gedraaid? Was de muziek slecht?De man is betaald om goeie muziek te draaien ... of hij dat doet in een rolstoel, met zijn handen in zijn zakken of met een feestneus op doet er in principe niet toe.
Bedankt B. voor de mooie verwoording in je laatste alinea! Ik kreeg er een "feel-good" gevoel van!
laat ons stellen dat de sfeer er niet echt in zat...als er dan gedanst werd dan was het na 2 min gedaan en werd er terug een verzoekplaatje aangevraagd in het vorige genre waar iedereen op meedeed dan kwam het over van pfff weer zo iets....
Dat is niet te verwonderen dat jullie geen goede reactie over deze firma geven,Deze man runt nog een frituur en je kan er absoluut dus geen staat op maken. niet moeilijk dat er geen"leven" inzat.eerste een frituur runnen,dan nog verhuur erbij doen en dan 's avonds met "volle moed" nog gaan draaien...