Terug naar overzicht
Dag Tina,Ik speel ook met het idee om de kosten van de bloemen in de kerk te delen met het koppel dat net voor ons trouwt. Om te weten wie, kan je gewoon best contact opnemen met de priester. Ik zou daar niet te lang mee wachten, want misschien hebben zij dan reeds een bestelling gedaan ivm de bloemen.Sofie22-07-06
Hallo,je kan misschien eens vragen aan de pastoor of je een beroep kan doen op de bloemschikkers die normaal de kerk versieren. Meestal is dit even mooi, je kan ook vanalles afspreken van wat je wil en zo. En het komt een heel stuk goedkopen uit dan een bloemist te vragen. bij ons is het zo dat we het altaarstuk daarna moeten laten staan dus ik heb zoiets van daar ga ik geen grote bedragen aan spenderen. Ik heb het geluk dat mijn mama nu bij de bloemschikkers van onze kerk is en dus willen ze voor ons zoiezo een extra efforke doen qua prijs ed. Maar het is in ieder geval nooit zo duur als in een winkel.Groetjes,Astrid.15.07.2006
wij hebben al een ruwe schatting gekregen van de prijs en dat zal ook zo rond de 250 euro gaan bruidsboeket,bloem aan stoelen, altaarstuk, stuk rond huwelijkskaars + bloemen op wagen).Eigenlijk moeten we nog stukjes hebben voor in de feestzaal ook maar ik wacht nog even de definitieve prijs af om bij te bestellen. ik vind het ook verloren geld voor hetgeen achter blijft in de kerk maar tja 't is nu éénmaal traditie zeker? Wij mogen de stukken meenemen hoor maar wat doe je daar dan mee....de versiering aan de stoelen kan je wel recupereren !Wij kunnen ook geen kosten delen want we zijn de enige trouwer die dag !groetjes09.09.06