Terug naar overzicht
Hoi Ann, Mijn vriend zal dit deel voor zijn rekening nemen en gaat vertellen hoe we elkaar hebben leren kennen, met hier en daar natuurlijk de nodige humor =D Afsluitend met "Ik vroeg Leen ten huwelijk en ze heeft JA gezegd (na even te moeten wachten want ze kon geen woord uitbrengen), daarom mag ik jullie hier vandaag allemaal van harte welkom heten ..."
Wij hadden: Verwelkoming door Véronique Jaren geleden is iets begonnen dat kwam als een wonder, zo plots, zo onverwacht, maar het was iets moois en het werd mooier met de dag, specialer met de maand en het werd iets waarvan je niet kan zeggen, hoe wonderbaar het is, maar waar je stilzwijgend kan van genietentot in het diepst van je hart.
Verwelkoming door Véronique
... en ik heten jullie van harte welkom in onze huwelijksviering. Op een of andere wijze heeft het leven ons met elkaar verbonden: als ouder, als broer of zus, als familie, als vriend of vriendin, als buur, als collega, … Dat jullie ook vandaag hier aanwezig zijn betekent voor ons dat het niet bij een vluchtige of zakelijke ontmoeting is gebleven, maar dat je één van de bouwstenen bent van onze levensweg. Dank je daarvoor!