Terug naar overzicht
Tuurlijk...stuur gerust door: fredentaltrouwen@hotmail.be Bij ons zijn de uitnodigingen ook absoluut nog niet aan de orde (wij trouwen een dagje na jullie)...maar ga ze zelf tekenen en dan grafisch laten afwerken door een grafisch vormgeefster, dus ga er ook maar op tijd aan beginnen denk ik!
stuur maar door ellentje_vg@hotmail.com Als je wil, stuur ik je de onze ook effe door...
Naar mij mag je het ook sturen.sylvie_duyck@hotmail.com
Hallo Sylvia, Oh ja, met veel plezier. Wij gaan ook werken met Vistaprint, dus zeker interesse! Ik ben er ook nog niet echt mee bezig maar het is altijd leuk om ideetjes ze zien en wil je graag mijn mening geven. paja65@hotmail.com
Laat maar komen! rebecca.saelens@eandis.be
stuur maar eens door: bisoutje@hotmail.com
let me judge too :) selena.portoghese@gmail.com
ik wil ook wel ph.joke@hotmail.com
ik graag!! tiff.coffyn@hotmail.com
Ik wil ook wel eens kijken leenbergerhof@hotmail.com
laat maar zien: tamara_put@hotmail.com
Ik wil gerust ook eens kijken :) jill-faes@hotmail.Com Groetjes
ik wil ook wel eens kijken annvannuffel@hotmail.com
laat maar komen dagmarvanhemeldonck@hotmail.com
Ik ook graag nana_ndelo@yahoo.fr
mail maar naar kirstenenwillemtrouwen @ gmail.com
Leuk zoveel reacties :-) Bedankt alvast iedereen! @ Ellen: laat maar komen :-)
stuur maar door kim.neyens@telenet.be
Ikke wil het ook wel zien... Vind het super leuk om naar andere hun uitnodigingen te zien! ::-) katleenmartens617@hotmail.com groetjes
Tuurlijk, dit is wel eens leuk om zo'n dingen te delen. evelyn.verscheure@telenet.be
dielie_@hotmail.com ;)
Voila sè...heb net m'n mening naar je doorgestuurd! Maar je bent al goed op weg...komt zeker en vast helemaal in orde!
Dikke merci iedereen!
Dag Sylvia, Ik ben net begonnen met het maken van onze uitnodigingen maar het is altijd leuk om ideetjes te zien van anderen en wil graag mijn mening geven. kellycuvelier@hotmail.com als de mijne bijna klaar is stuur ik ook door.
Sylvia, Mail maar door aub : mamasan1975@telenet.be :-)