TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
11-8-2006
|
13-4-2006 17:13:32
Hoi Katrien,
Ik ben daar geweest om te gaan passen en ik vond ze daar eigenlijk heel opdringerig... Ik had geen enkel kleed het waw gevoel en ze bleven toch aandringen... Ik ben daarna naar Cermo geweest en daar ben ik wel heeel te spreken over!
Groetjes,
Sofie 11/08/06
|
|
Sofie
11-8-2006
|
13-4-2006 17:13:33
Hoi Katrien,
Ik ben daar geweest om te gaan passen en ik vond ze daar eigenlijk heel opdringerig... Ik had geen enkel kleed het waw gevoel en ze bleven toch aandringen... Ik ben daarna naar Cermo geweest en daar ben ik wel heeel te spreken over!
Groetjes,
Sofie 11/08/06
|
|
carin
15-6-2006
|
13-4-2006 18:47:22
van Carin
dag Katrien
ik heb mijn jurk daar ook gekocht en ik vond zeker niet dat die dame opdringerig was ,ik heb er zelfs heel veel gepast en uit die velen heb ik toch mijn droomjurk gevonden van Benjamin Roberts mijn eerste pasbeurt is in juni en ik kijk erzeker naar uit, dus Kartien ik ben er zeker tevreden over
|
|
Sofie
19-5-2006
|
13-4-2006 20:14:06
Hoi Katrien
Ik heb mijn droomjurk daar gekocht en ben heel tevreden van de service. Heb zeker meer dan 10 jurken gepast tot ik de juiste had. Ze geven je alle tijd en zijn zeker niet opdringerig.
groetjes Sofie
|
|
Evy
26-8-2006
|
13-4-2006 20:40:19
Ik ben er ook gaan passen en ook ik vond ze nogal opdringerig. Ik had wel een kleedje gepast dat me wel aanstond, maar ik voelde me er niet écht in. Toen ik dat zei, werd de verkoopster precies ambetant en ze zei dat ik waarschijnlijk geen kleedje meer zou vinden dat volgens haar zo mooi stond. Toen ik toch zei dat ik erover twijfelde, heeft ze me geen andere kleedjes meer laten passen, hoewel ik er nog 2 opzij had hangen om te proberen. Ik had toen ook echt geen zin meer om verder te passen daar en we (mijn moeder en ik) zijn uit de winkel vertrokken. Ondertussen heb ik een pracht van een kleed gevonden bij Maxim's couture in Aarschot en daar waren de verkoopsters wel heel vriendelijk en geduldig...
|
|
Cindy
24-6-2006
|
13-4-2006 20:59:12
Ik heb er mijn kleedje gekocht en was er meer dan zeer tevreden. Heb er veel gepast en twijfelde tussen twee die heb ik dan zeker nog een 1 uur aangehad om beurten. En dan vonden ze niet erg. Mijn eerste pas heb ik ook al achter de rug en dat was super tof. Moest alles aandoen van juweeltjes en zo en heb er zeker nog een half uur in blijven rondlopen. Nu op 7 juni mag ik het gaan passen en meenemen als het goed is !! Ben benieuwd...
Cindy nog 72 daagjes !!
|
|
Dorien
9-9-2006
|
13-4-2006 23:05:33
Hey Katrien
ik ben ook bij Liliane Claes langs geweest voor een kleed en ik vond de verkoopster toch ook vrij opdringerig. Volgens haar moest ik snel gaan beslissen, want anders had ik geen keuze meer. In de winkel waar ik mijn droomkleed bestelde zeiden ze dat ik op het juiste tijdstip kwam kijken (en dan waren er ondertussen nog een aantal weken verstreken). Veel zal afhangen van de verkoopster die je voor je krijgt.
Dorien
|
|
Jasmijn
3-6-2006
|
14-4-2006 8:26:35
Hoi,
Ik heb er ook mijn kleed gekocht en ik vond vooral de naaister niet zo vriendelijk. Ik had na mijn eerste pasbeurt er echt geen goed gevoel bij. Het kleedje was veel te groot en de naaister wilde het niet te veel innemen, want ze zei dat het dan te veel zou spannen, maar ik vond dat niet. Toen ik het kleed kocht zegden ze ook dat alles kon aangepast worden en nu alles betaald is gaat dat ineens niet meer. Ik hoop dat alles nog goed komt, want ik voel me er niet goed bij.
groetjes,
Jasmijn 03/06/06
|
|
Cindy
24-6-2006
|
14-4-2006 9:46:57
Ik betaal pas als we het gaan afhalen en een laatste keer gepast hebben. dus is het op 7 juni niet inorde (wat ik serk betwijfel) betaal ik nog niet.
wij hebben een voorschot van 500,00 € gedaan en de rest bij afhaling.
Cindy
|
|
WENDY
9-9-2006
|
14-4-2006 15:55:32
Hey Katrien,
Ben ook gaan kijken daar voor mijn kleed maar ik vond ze zelfs helemaal niet vriendelijk... Het was precies tegen hun zin dat ze mij moesten helpen. Ik had wel in de late namiddag een afspraak maar dat was op aanraden van de winkel zelf... Ze hadden er trouwens niet echt wat ik zocht maar ja dat hangt af van je eigen keuze hé... Wendy 09/09/2006
|
|
kathy
12-8-2006
|
10-5-2006 19:07:24
ook ik heb mijn droomjurk daar gekocht. in 'de boekskes' had ik gezien dat ze dat bepaald merk daar verkochten, in de winkel hong dit niet, ze zijn deze jurken beneden gaan halen. de desbetreffende jurk is vrij prijzig, de verkoopster was totaal niet opdringerig, ze zei zelfs dat er veel andere mooie kleedjes waren die pakken goedkoper waren enz. we zijn daar zeker 3u binnen geweest, met 3 verkoopsters hebben ze juwelen gepast, schoenen aangegeven, het was echt een super service!!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|