Terug naar overzicht
De topic op papier schrijven en bij je computer laten liggen?! Inderdaad heel stom dat er geen "volg-knop" bestaat..
Mssn even voorstellen aan de webbeheerder van wijtrouwen.com? Ik vergeet ook vaak waarop ik reageer, heel lastig.
Ik vind ook dat hier een volg-knop ontbreekt: topics waarop je reageert vind je doorgaans toch interessant en zijn leuk om op te volgen. Ik word soms helemaal gek van dat gescrol... Voorlopig inderdaad best gewoon opschrijven tot er een oplossing voor is denk ik.
Ik doe het soms zo: bij zoeken je eigen naam intypen, en dan komen vele topics naar voor waarin je gereageerd heb.... maar ook andere "Heidi's" (in mijn geval) natuurlijk :) en ik heb de indruk dat niet alles naar voor komt waarin je reageerde :) Soms voeg ik ook de persoon toe als vrienden, en ga dan via hun webpagina naar hun forumtopics... maarja dat is nogal omslachtig ook :)
Aaaaah blij te zien dat ik dan toch niet de enige ben die er "last" mee heeft. @ Jill, ik heb je raad opgevolgd en zonet een mailtje gestuurd. Mocht ik antwoord krijgen lezen jullie het zeker nog. En ja ... intussen zullen we pen en papier gebruiken en onze grijze hersencellen maar een beetje doen werken he :-). Dank u voor de tips!
Wat ik soms doe, is de link naar een interessant topic bij mijn "favorieten" zetten, in een aparte map "Wij trouwen" :-). Groetjes!
ja ik vind ook dat dit zo moeten komen zo a la facebook he miss moeten we allemaal mailtje zenden ivm volg knop zullen ze er miss sneller werk van maken
Echt interessante topics print ik uit, kan ik dan altijd eens rustig nalezen. En dan weet ik ook wanneer het topic weer verstuurd geweest is en kan zo gemakkelijker terugvinden om te zien of er nog reacties geweest zijn. Is ook wel omslachtig, maar voor mij handig. Een volg-knop zou inderdaad zeer nuttig zijn. Cindy
en ik die dacht da ik alleen zat te sukkelen en scrollen :-))