Nu Online
Momenteel zijn er 498 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Opvolgen reacties

11-4-2011 13:58:02
Hallo iedereen,

Ik weet niet of jullie "een trucje" hebben om makkelijk de berichten te kunnen opvolgen waar je zelf op gereageerd hebt. Ik vind het altijd leuk om bepaalde "verhalen" te kunnen volgen maar het is zo druk op het forum, dat binnen de paar uur een bericht vele pagain's verder verdwijnt.
Als het je eigen bericht is zal het wel makkelijker zijn vermoed ik maar wat als je gewoon reageerde?
Iemand een tip?

Alvast dank.

Patricia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 613

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik11-4-2011 14:12:39

De topic op papier schrijven en bij je computer laten liggen?!
Inderdaad heel stom dat er geen "volg-knop" bestaat..

jill
30-6-2012
 Meld misbruik11-4-2011 14:14:40

Mssn even voorstellen aan de webbeheerder van wijtrouwen.com?
Ik vergeet ook vaak waarop ik reageer, heel lastig.

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik11-4-2011 15:12:32

Ik vind ook dat hier een volg-knop ontbreekt: topics waarop je reageert vind je doorgaans toch interessant en zijn leuk om op te volgen. Ik word soms helemaal gek van dat gescrol... Voorlopig inderdaad best gewoon opschrijven tot er een oplossing voor is denk ik.

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik11-4-2011 15:18:54

Ik doe het soms zo:

bij zoeken je eigen naam intypen, en dan komen vele topics naar voor waarin je gereageerd heb.... maar ook andere "Heidi's" (in mijn geval) natuurlijk :) en ik heb de indruk dat niet alles naar voor komt waarin je reageerde :)

Soms voeg ik ook de persoon toe als vrienden, en ga dan via hun webpagina naar hun forumtopics... maarja dat is nogal omslachtig ook :)

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik11-4-2011 15:31:05

Aaaaah blij te zien dat ik dan toch niet de enige ben die er "last" mee heeft.

@ Jill, ik heb je raad opgevolgd en zonet een mailtje gestuurd. Mocht ik antwoord krijgen lezen jullie het zeker nog.

En ja ... intussen zullen we pen en papier gebruiken en onze grijze hersencellen maar een beetje doen werken he :-).

Dank u voor de tips!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik11-4-2011 19:10:01

Wat ik soms doe, is de link naar een interessant topic bij mijn "favorieten" zetten, in een aparte map "Wij trouwen" :-).

Groetjes!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik11-4-2011 21:10:44

ja ik vind ook dat dit zo moeten komen zo a la facebook he miss moeten we allemaal mailtje zenden ivm volg knop zullen ze er miss sneller werk van maken

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik12-4-2011 12:26:56

Echt interessante topics print ik uit, kan ik dan altijd eens rustig nalezen.
En dan weet ik ook wanneer het topic weer verstuurd geweest is en kan zo gemakkelijker terugvinden om te zien of er nog reacties geweest zijn.
Is ook wel omslachtig, maar voor mij handig.
Een volg-knop zou inderdaad zeer nuttig zijn.
Cindy

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik19-4-2011 22:24:12

en ik die dacht da ik alleen zat te sukkelen en scrollen :-))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...