Terug naar overzicht
Wij hadden eerst "Onze uitzet is reed in kannen en kruiken, maar ons spaarvarken kan wel een centje extra gebruiken" Toen we onze proefdruk kregen bleek dit echter nogal "veel" te zijn, daarom hebben we het ingekort en hebben we nu enkel de afbeelding van een spaarvarkentje (origineel en mooi, al zeg ik het zelf!)
Wij hebben al veel potten en pannen maar hebben nog 1000 andere plannen Mocht u ons met iets willen verassen Dan hopen we dat het in een envelopje zal passen
Verrassen is met 2 R anders krijgt het toch wel een heel andere betekenis
Met dikke zoenen zijn wij heel blij,maar een centje kan er ook altijd bij!:)
wij hebben gekozen voor het tekstje liefst voor ons huishouden geen geschenken, maar je mag altijd aan ons spaarvarkentje denken
Wij hebben: 't Is maar dat je 't weet,onze uitzet is compleet.Maar voor al onze dromen,mag u met een (tekeningetje van een envelopje) komen.
Wij kiezen voor sober: Vrijblijvende attentie: (tekening envelopje) of (rekeningnummer)
Bij ons is het : Mocht u ons toch willen verrassen, hopen we dat het in een envelopje zal passen
Heb net van een medebruidje het volgende gelezen en ik vond dat heel mooi!Jullie aanwezigheid, gelukwensen en lach,zijn voor ons het mooiste geschenk op deze dag.Mochten jullie ons toch willen verrassen,dan hopen we dat het in een envelopje zal passen. Ik vind het wel leuk dat dat eerste zinnetje er eerst staat.
Bij ons zal het dit zijn: ons huisje is voorzien van alle spullen, maar gulle gevers mogen altijd ons spaarvarkentje vullen.
oke meisjes, allemaal heel erg bedankt, hier kan ik wel wat mee hoor!