Terug naar overzicht
Waar een wil is, is een weg! Hopelijk zijn jullie daar wel goed geholpen en hebben jullie toch je droomceremonie!
Dat zal inderdaad het beste zijn, als er nu zoveel problemen zijn dan kun je niet met volle vertrouwen jullie dag tegemoet gaan. Hopelijk gaat het dit keer idd beter!
En nu maar hopen dat die Vliegende Pastoors geen financiele tegemoetkoming vragen voor het afzeggen van jullie kant. Maar ik zou daar niet veel over vallen, want op die manier werken zou voor jullie ook geen goed gevoel gegeven hebben de dag zelf. Ben blij te horen dat jullie voor de vrijzinnige dienst gekozen hebben. Nu gaan jullie wel een volwaardige ceremonie hebben met jullie inbreng. Chapeeau voor vrijzinnig Limburg! Groetjes, Cindy
Beste, Wij beschikken over mensen welke met veel plezier jullie dienst begeleiden. Mocht je er niet uit geraken. Laat maar een seintje.
Beste Leen en beste trouwkoppels, het is spijtig te moeten vaststellen dat er zo veel negatieve zaken worden geschreven op dit forum. Ik kan dan ook niet anders dan reageren omdat dit totaal onterecht is. Het lijkt me vanzelfsprekend dat er rekening wordt gehouden met een overeenkomst en mail waar duidelijk in staat dat de ceremonie om 16 uur zal starten. Deze overeenkomst en mails waarin deze starttijd staat dateert al van november vorig jaar. Dit wil zeggen dat het me logisch lijkt dat we hier dan ook rekening mee houden om verdere activiteiten in te plannen. Na 3 jaar ceremonies te doen weten wij ondertussen dat het hier gaat over de belangrijkste dag uit jullie leven en dat jullie willen dat dit verloopt zonder zorgen of problemen. Wij zullen er dan ook alles aan doen om hiervoor in te staan en ik moet zeggen dat na 3 jaar, wij hier nagenoeg geen problemen mee ondervonden hebben. Blijkbaar heeft in deze situatie de stad Maaseik het uur verlaat waardoor wij plots ons heel avondprogramma moeten omgooien. Dit is voor ons niet mogelijk omdat wij na deze ceremonie nog met een ander koppel de afspraak hebben om tijdig hun ceremonie te doen. In onze overeenkomst staat dat wij steeds 30 minuten voor aanvang aanwezig zullen zijn zodat we nog eens extra de puntjes op de i kunnen zetten en om stresserende situaties te voorkomen. Indien we het niet halen om 30 minuten of langer aanwezig te zijn wordt dit steeds in overleg met het bruidspaar gedaan, zodat iedereen op de hoogte is en zich hier kan op instellen. Een reden waarom we te laat zouden kunnen zijn is steeds door overmacht. Als wij na de ceremonie niet lang nablijven en volgens u ons moeten haasten om nog een hoop andere ceremonies te doen is dit omdat wij vinden dat het op de receptie om het bruidspaar gaat en niet om ons als acteurs/Vliegende Pastoors, en de volledige aandacht anders verdeelt wordt. Tot besluit wil ik meegeven dat wij acteurs zijn die een zeer leuke en romantische ceremonie aanbieden en er alles aan doen om jullie als klant een onvergetelijk moment te verzorgen waar iedereen nog lang over kan nagenieten. Vriendelijke groeten Keith Vliegende-Pastoors