Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aanrader trouwkostuums...

11-4-2011 19:20:25
Hey allemaal...

Wij zijn vandaag op jacht gegaan voor een kostuum voor mijn vriend en met succes !

We hadden het idee om naar herenmode Wellens in Herentals te gaan. Aangezien die pas om 13u00 opende vandaag, zijn we eerst langs de village in Maasmechelen gereden.
Daar hadden we een mooi kostuum gezien van Sarar (en mooi meegenomen: super betaalbaar en op te dragen). Jammer genoeg was er geen hemd/das dat in de buurt kwam van onze smaak. We zijn dus zonder kostuum vertrokken want wilde het risico niet nemen om geen gepast hemd te vinden hieronder.
Na een hapje eten zijn we de auto ingestapt richting Wellens in Herentals... wel, die winkel is echt een aanrader! Supervriendelijk en ze namen echt de tijd voor jou. Niets was teveel... ze zijn ongeveer anderhalf uur met ons bezig geweest en nog bleven zij bijdragen... een supermooi kostuum van Hugo Boss, een mooi Italiaans hemd en das waren het resultaat.

We hebben vervolgens twee hemden en de das gekocht. Vervolgens zijn we terug naar de village gereden om daar het kostuum te kopen. Beiden waren bijna identiek... alleen het prijskaartje was anders (bij Wellens x 3). Ik ben in elk geval blij met het resultaat. Alweer iets om te schrappen...

Groetjes

Elke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1170

joke
2-9-2011
 Meld misbruik12-4-2011 8:38:27

Wellens is inderdaad een aanrader. Mijn toekomstige heeft daar een kostuum gekocht voor de trouw van mijn broer en gaat er binnen 2 weken naar toe voor zijn trouwkostuum. Je moet daar wel geluk hebben met de verkooper/ster. Voor mijn broer zijn trouwkostuum zijn we daar ook geweest en hadden we een verschrikkelijke verkoopster, we zijn daar bijna letterlijk gaan lopen. We hebben dan uiteindelijk een kostuum gevonden bij De Ville in Turnhout, ook supervriendelijke mensen.
Op zich geen problemen dus met Wellens want mijn toekomstige is daar super goed geholpen, maar sommige verkoopsters zijn .....

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik12-4-2011 17:30:59

@ Joke... een goede tip... vraag naar Gert! Superverkoper!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info