Terug naar overzicht
hey meid wij trouwen iets later op 12/05/2012. en hebben jullie al veel geregeld? wij hebben onze zaal,dj vervoer,ceremoniemeester de uren van kerk en gemeentehuis al groetjes
Hoi! Ook wij trouwen 12/05/2012 :)! Feestzaal, fotograaf, vervoer en ceremoniemeester liggen vast. Zaterdag hebben we afspraak met meneer pastoor en het stadhuis mogen we maar 6 maand op voorhand vast leggen. Veel meer kunnen we nog niet vastleggen. Mn vriend zegt ook constant dat we nog tijd genoeg hebben, dus hou ik mij in stilte bezig... *
Hoiii wij trouwen op 20/04/2012 voor de wet (dan is het ook mijn verjaardag) en de kerkelijke trouw is dan op 2/06/2012!!! tot nu toe hebben wij de zaal geboekt, ceremoniemeester, en fotograaf gaan we deze week nog vastleggen. en vervoer daar zijn we nu over aant nadenken....maar weten nog niet wat we willen...dusja... Mja gelijk iedereen zegt WE HEBBEN NOG TIJD GENOEG en toch ben ik al stilletjes aant stressen! That's me!!!
Hey!Wij trouwen ook op 20/04/2012. Alé dat is toch de bedoeling We zitten nog in de beginfase van de voorbereidingen en zijn dus nu volop op zoek naar een leuke zaal die nog vrij is op deze datum.
@jamie ik ken dat maar al te goed, als ik over iets begin ivm de trouw krijg ik als antwoordd we hebben nog een jaar nog meer als tijd genoeg. maar ik ben zo stresskieken en zit vol energie en dat wachten he pffffffff nu kijk ik uit naar juli dan ga ik op zoek naar mijn droomkleed spannend!!!! nog veel succes met de voorbereidingen
hey, wij trouwen waarschijnlijk 21/04/2012. Onze eerste keuze was 28/04/2012,maar de zaal die we op het oog hebben was dan niet meer vrij. We gaan volgend weekend proeven, en dan wordt de beslsiing ( hopelijk) gemaakt :-) Nadat de zaal vast ligt, ga ik verder doen aan de voorbereidingen: fotograaf, cameraman, kleed, viering,... Groetjes, Sofie
Wij trouwen op 26/5/2012 dus een maandje later. Tot hiertoe ligt de zaal vast en gisteren ben ik naar het gemeentehuis geweest en daar de datum al vastgelegd. Hier ook de reactie dat er nog tijd genoeg is maar hij kent mij en laat me maar doen....
Wij trouwen de dag erna: 21 april 2012. Tot nu toe hebben wij al vastgelegd: zaal, gemeentehuis, dj, fotograaf (volgende week eerste afspraak met hem om eens te zien of het wel klikt), vervoer (geregeld en betaald door mijn vriend zijn baas). De huwelijksreis is ook al deels bepaald, aangezien mijn ma en zus ons dat kado geven. In september heb ik 2 weken congé en mijn ma en zus ook, dus dan gaan we op zoek naar een kleed. K verlang al! Nu volop aant sporten en opletten wat dak eet, want k wil er toch nog een paar kilootjes af. Voor de rest kun je nog niet veel doen. Hoewel dak al heb zitten rondkijken voor gastenboek en zo, maar dat is nog beetje te vroeg. groetjes Hanenlore
Hoi!Wij trouwen op 28/4/2012 dus een weekje later dan jullie!Vastgelegd : zaal / DJ / ceremoniemeester / fotograaf / videograaf / kerk / gemeentehuis (in potlood weliswaar. In augustus ga ik zien voor een kleed.Ik vond het eerst stom om daar nu al een datum op te plakken maar ik wil graag met mijn mama en 2 zussen gaan zien. We hebben allemaal een nogal druk (werk)leven dus ineens een datum prikken wast gemakkelijkste! :-)Ik wil wel binnenkort nog graag een auto vastleggen. Uitnodigingen / ringen / ... beginnen we vanaf die najaar aan. Ik probeer wel zoveel mogelijk ideetjes op te doen (ik heb een soort 'verzamelmap' gemaakt) + leuke liedjes & ideetjes op te schrijven + ... zodat, tegen dat het moment er is, ik ongeveer al een idee heb he?En mss zo eens leuke teksten voor tijdens huwelijksmis verzamelen...
hallo iedereen, wij hebben al de zaal vastliggen + DJ. Nu volop op zoek achter een fotograaf... Het is idd nog wachten met veel dingen.. Verlang super om een trouwkleed te passen.. en nog op zoek achter origineel vervoer.. dus als iemand een idee heeft? Altijd WELKOM! Ik zou zeggen, allemaal veel succes met de voorbereidingen.. Hopelijk horen we elkaar af en toe
Wij trouwen 12 mei 2012. Feestzaal, fotograaf en DJ liggen al vast. Gemeentehuis kunnen we pas volgende maand vastleggen (kan hier pas een jaar op voorhand) Vanaf juli start ik mijn zoektocht naar mijn droomkleed. Succes met de voorbereidingen! Sonja
@evelien wij hebben als fotograaf jef celen ik heb hem via forum gevonden na zoveel superpos reacties. ik ga in juli achter mijn droomkleed spannend !!! was maar al zover, wanneer ga jij zien achter u kleed? veel succes met de voorbereidingen en we gaan samen aftellen he en als je een stressmoment hebt of u vreugde wilt delen je mag altijd een mailtje sturen he groetjes
@natje, en van waar is die fotograaf? maar is het in juli al nieuwe collectie? Ik zou ook dolgraag al gaan kijken.. al in veel boeken gekeken en weggedroomd... zal nog meer wegdromen eenmaal ik mag passen. idd leuk samen aftellen.. Groetjes