Terug naar overzicht
Dag Vicky, ik had er nog niet bij stilgestaan dat hier ook een volgorde moest gerespecteerd worden. Wij hebben aan de voorkant een prent met Wij trouwen op, en dan aan de achterkant een foto en onze voornamen eronder en de tekst: "wij delen dit mooie moment graag met jou" dan de uitleg van waar en wanneer en daaronder: delen mee in onze vreugde: namen mama bruid en partner naam vader bruid namen ouders bruidegom Groetjes, An
Hallo, Mijn ouders zijn ook gescheiden maar ik zet hun partners er niet op! Ze zijn nog maar een jaar uit elkaar en ik heb echt geen behoefte om daarbij de nieuwe partners te vermelden. Mijn verloofde zijn ouders zijn ook gescheiden, maar zijn vader wordt wellicht niet uitgenodigd door het verleden, dus is het mama bruidegom + partner, ouders bruid...
mijn ouders zijn ook gescheiden en hebben een andere partner...normaal komt de mama van de bruid eerst..bij mij ziet het er zo uit : mama bruid+partner mama bruidegom+papa bruidegompapa bruid+partner onze naam en dan de rest van de tekst die k ni vanbuiten weet :) groetjes
ja da is dus ni zo goed gelukt, mijn vorig bericht ;) dus de mama +partner van de bruid eerst, daaronder de papa van de bruid+partner en daarnaast (opzelfde hoogte maar aan de rechterkant van de uitnodiging) de ouders van de bruidegom.
Hoi, ik heb niet alle reacties gelezen maar bij ons was het zo: mama bruid papa bruid en dan mama en papa bruidegom (die nog samen zijn) mijn ouders hebben ook allebei een nieuwe partner maar zijn niet getrouwd dus die staan er niet bij (en ook voor de lieve vrede aangezien het eerder een vechtscheiding dan echtscheiding is) volgens de etiquette dus eerst de vrouw, dan de man, wist onze grafisch ontwerpster te vertellen
Ik zet de partners er ook niet op. Als je ze erop zou zetten zou ik eerst de naam van jouw bloedverwanten opzetten. dus eerst naam mama bruid en dan partner. Lijkt wat chaotisch maar is toch je eigen kant é.
Bedankt voor de reacties allemaal!