Terug naar overzicht
Waarom zou dit vloeken?!? Niet zo panikeren.. je ventje zal er beeldig uitzien en volgens mij ga je je diedag niet druk maken of iets al dan niet bij je jurk past. De foto's zullen super mooi zijn. En wie weet jaagt hij je enkel op stang... geniet van je laatste 25 ongetrouwde dagen ipv je zorgen te maken
Nee hoor, dit zal volgens mij niet vloeken, maak je maar geen zorgen!
Wit en paars is mooi! Geen paniek :)
ik zou me hierover geen zorgen maken, mijn schoonbroer trouwt ook met een wit hemd en paarse das, wij gaan nu wel een paars lint in mijn zus haar boeket verwerken dan loopt de tint wat door (ook de bruidskindjes hebben iets met een paarse tint aan)
Mijn kleedje is parelmoer wit en zal een wit met paars bruidsboeket dragen. Mijn ventje heeft een donker kostuur met paarse das en lila hemd. Vloeken zal dat zeker niet met wit. Aangezien de hoofdkleuren bij ons paars en wit zijn. Ik heb wel tips gegeven toen hij zijn kostuum ging kiezen zodat hij niet met kleuren afkwam die ik echt niet zag zitten. Zijn moeder was ook meegeweest bij de keuze van mn kleedje zodat ze alles een beetje kon sturen.
Wit en paars is heel mooi!! mss kan je in je bruidsboeket zelfs een beetje paars laten steken :) zo matchen jullie PERFECT!
Ik zou het paars ook verwerken in het boeket! En misschien kan dat zelfs je rode draad doorheen de hele dag worden! ;-)
Ons mama maakt het bruidsboeket met witte lelies . Ze vind het mooier wit en ze heeft het al een keer geprobeerd. Maar als jullie denken dat het niet vloekt; dan vertrouw ik erop:-) Bedankt allemaal. Grtz Nele
Hey, Ik vind ook paars supermooi! Dat worden ook onze kleuren doorheen de dag! Mijn ventje is ook enkel gaan winkelen met zijn mama en zijn mama heeft ook mijn trouwjurk gezien. Ik vertrouw er gewoon op! Mijn ventje is supertrots op zijn keuze...
Hey , zeker geen schrik hebben, onze kleuren zijn donkerpaars ; ivoor en accenten van zilver. Is echt een zeer mooie combinatie. Bij ons is het ook de bedoeling om paarse das, paarse bloemen en ik ga mss op het avondfeest paarse schoenen dragen...