Terug naar overzicht
Wij hebben verleden jaar een mailtje gestuurd, om wat info te ontvangen en eventueel een bezoek datum......wij kregen geen enkel reactie van hen!Precies totaal ongeinteresseerd! Wij trouwen nu in Kasteel De Rozerie in Aalst! Tot nu toe héél tevreden!Supergastvrije uitbaters! Otnvangst, uitleg, altijd bereid....
Dag Nele! Ik ben nooit in het Kasteel geweest, maar vrienden van ons hebben daar een galabal van hun duikclub gedaan. Ze gaan elk jaar terug, als het niet goed zou zijn, dan zouden ze niet terug gaan zeker? Ik kan u wel zeggen dat het er naar de dure kant is, maarja als je budget dat aankan, no problemo :) Gewoon eens langsgaan, je zal direct weten of het goed is of niet :)
Bedoel je het brouwershof in Affligem ?
Hey Nele, Kijk eens bij www.hofvandeputte.be ze staan ook bij www.vanbelgie.be is niet zo ver van Geraardsbergen. Grtj
Wij stuurden zondag een mailtje. Kregen dezelfde dag nog een uitgebreide brochure via mail met alle prijzen en alle info die je maar nodig hebt. We kregen na een kort telefoontje meteen nog alle beschikbare data doorgemaild en hebben deze week nog een afspraak gekregen om de zaal te bezichtigen. Heel tevreden tot nu toe, deze zaal geniet onze voorkeur, het is een prachtlocatie! Groetjes
(Ik heb het over Kasteel Oudenberg in bovenstaand berichtje)