Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aiaiaiaiaiaiai!!!!

11-4-2011 22:58:51
ai ai ai ai! ik las hier iets op het forum. ik heb een wit hemd, spieeeeeeeeeerwit. een zwart kostuum en een grijze das. Nu, mijn toekomstige heeft een ivoorwit kleed; IS DIT EEN RAMP???? ik kan mijn hemd absluut niet ruilen, mijn mama kocht het en het was niet goedkoop en ruilen gaat niet meer (kasticket niet meer + al opengedaan en zovoort...) gaat dit nu op de foto vloeken?????????????????? HELP

willy
11-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1673

Jessica

Meld misbruik11-4-2011 23:06:03

Nee hoor, mijn man had ook een grijze das met wit hemd (en een grijs kostuum), en ik ook een ivoorwitte jurk. Prachtige foto's :-)

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik11-4-2011 23:31:51

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken. Het is sowieso ook al een andere soort stof en zo. Trouwens, een ivoorwit hemd met je zwarte kostuum zou ik persoonlijk toch niet zo mooi vinden...

Ga maar gerust slapen .

Stephanie

Meld misbruik11-4-2011 23:55:02

Ik was mij net hetzelfde aant bedenken vandaag! ik volg mee....

funfoto

Meld misbruik12-4-2011 7:29:32

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 7:32:12

Vraag een stukje stof aan je toekomstige.. Dan kan je het er eens naast houden voor alle zekerheid, maar een paar jaar geleden droegen de mannen alleen maar witte hemden (toen waren de kleuren nog niet zo "in")

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 7:39:14

Langs de ene kant ben ik bijna zeker dat spierwit en ivoor echt met elkaar gaan vloeken ... langs de andere kant heeft Leen gelijk; Jaren geleden was dat niet zo "in" om op elkaar afgestemd te zijn en was de hemd van een man altijd standaard wit en t'kleur van de jurk afwisselend wit of ivoor.

Vraag dus inderdaad best een stof van haar kleed ...

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik12-4-2011 8:21:00

Ik denk dat het gaat vloeken, maarja :)!

Jouw mama heeft misschien dat hemd gekocht, en het was niet goedkoop, maar een wit hemd kan je altijd aandoen. Is het niet de moeite om een ivoorkleurig hemd te kopen zodat je niet zou vloeken met je vrouw :)
Je mama verstaat dat wel... en je zegt haar duidelijk dat je dat hemd zeker nog gaat aandoen, misschien zelf als reservehemd op je trouw...

Vraag de mening aan je toekomstige... als zij het neit erg vindt, dan niemand :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-4-2011 9:54:11

Ivoor met zwart vind ik dan weer geen mooie combinatie... Dat zwakt het zwart zo af...
De mannen van de suite hadden bij ons allemaal zwarte kostuums met witte hemden en ik vond dat toch stijlvol, hoor! No panic!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik12-4-2011 10:34:27

Tussen jouw wit en haar ivoor zit toch nog het zwart van je kostuum? Geen zorgen hoor, dat zal niet zo hard opvallen.

Lieve

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik12-4-2011 10:47:35

Moest je kostuum wit zijn en haar kleed ivoor ... dat zou pas een probleem zijn en vloeken, maar enkel je hemd, daar zie ik absoluut geen probleem in. En idd, een hemd in ivoor onder je zwarte kostuum, vind ik ook maar niets.
Maak je geen zorgen. Zal zeker ok zijn!

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik12-4-2011 10:58:03

Ik vind het alleszins superschattig dat een bruidegom zich daar (ook eens) druk over maakt !

Maar ik zou niet teveel stressen.
Ook in "ivoor" zijn veel tinten, soms is het al wat witter, soms wat beiger...
Vraag eens aan je bruidje of het eerder wit is of eerder beige ?
Maar volgens mij gaat het geen probleem zijn

Persoonlijk zou ik ook kiezen voor een ivoor-hemd en dan het witte als reserve houden.
En nadien vaak aandoen met vb kerst, zodat je mama ziet dat je er toch plezier aan hebt

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik12-4-2011 17:31:30

Hey,

in jouw plaats zou ik mijn hemd niet veranderen maar eventueel de das. Op een zwart pak is een rode das bvb heel mooi. Mijn man had ook een zwart pak, wit hemd en rode das met schuine streep in grijs. Uiteindelijk heel stijlvol. Iedereen vond het mooi.

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik12-4-2011 17:40:01

Hey Willy

Dat heb je misschien op mijn topic gelezen... ik heb gewoon geschreven wat de verkoper tegen ons vertelde...

Mijn toekomstige wilde eerst ook voor wit gaan... maar is uiteindelijk voor ivoorkleurig gegaan. De verkoper zei dat je dit misschien niet altijd zou opvallen maar wel op de foto's! En dat zou zonden zijn... het schijnt dat het dan lijkt alsof jij heel erg vuil bent... hoe raar het ook klinkt... ik vertel maar wat de verkoper zegt...

Ik zou op safe spelen en nog een ivoorkleurig hemd kopen en het witte laten voor 's avonds... eventueel ter verfrissing... en zeker het stukje stof van de bruid meenemen... dat hebben wij ook gedaan... wit en wit, ivoor en ivoor... er zit veel verschil tussen! Misschien valt jouw verschil wel mee...

Maar het is en blijft natuurlijk je eigen keuze...
Veel succes...

bobo
2-2-2013
 Meld misbruik14-4-2011 16:18:06

Ik denk dat je sowieso zult schitteren en dat je aanstaande daar net zo over zal denken.
Trouwens; als het écht zo erg uit op de foto"s, dan maak je die toch gewoon af in zwart/wit?
Niet stressen en gewoon genieten.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info