Terug naar overzicht
Hoi! Een kleine opmerking: als je grijs zegt, dan kan het van alle soort grijs zijn! Kan lichtgrijs, donkergrijs, heel donker grijs, ... als je wil dat ze allemaal hetzelfde kleur aanhebben dan kan je misschien beter iets gaan huren :) Voor de kleuren hemd: misschien paars met een grijze das op of zo van dat grasgroen, veel kleuren gaan samen met grijs hoor. Wat ik wel zou doen is, als je het kleur van de hemden hebt, laat dat ook het kleur van de kleedje worden. Wij hebben het heel simpel gehouden... iedereen mag aandoen wat hij wil en waar hij zich goed in voelt... als gevolg dat iedereen met elkaar gaat vloeken... allé das toch wat de stress nu denkt :)
Enkelen hadden al een grijs kostuum dus hoeven ze van mij geen nieuw te kopen. Ik ben al blij als het allemaal grijs is maar het zal allemaal wel donkergrijs zijn. Maar het is wel een goeie tip om de dames hun kleedjes in de kleur van het hemd te kiezen... Bij mijn zus haar trouw hadden de mannen een kostuum gehuurd en de dames waren vrij van keuze maar eigenlijk was dat heel mooi niemand vloekte hoor dus geen zorgen maken ... Groetjes
Wij hebben voor de mannen gevraagd om dezelfde kleur/tint te nemen voor hun kostuum als de bruidegom. Die heeft een antraciet grijze vest. Zijn vader heeft in dezelfde winkel een kostuum gehuurd en mijn mama was mee. Dus die wist perfect wat voor kleur mijn vader en mijn schoonbroer konden nemen.Wij hebben altijd gezegd: als maar niet de ene in een bruin kostuum, den andere in een blinkend grijs en nog iemand in een marineblauw met krijtstreep ofzo is. En eigenlijk vond niemand dat een probleem.Voor kleur hemd en das: dat blijft ons allemaal hetzelfde. Ik vind dat persoonlijk ook vervelend om op te leggen. Je wilt toch dat iedereen er op zijn best uit ziet en niet iedereen staat met dezelfde tint paars/rood/...Voor de dames: die zijn vrij, maar we hebben wel een beetje aangegeven dat we bv. cocktail wel leuk zouden vinden. Iedereen heeft een jurkje, behalve schoonmoeder, die heeft een broek. (Maar geen idee eigenlijk wat voor de rest. Ik krijg soms het idee dat ze het allemaal niet zo belangrijk vindt )