Terug naar overzicht
15u40: Aankomst bruidspaar + suite feestzaal.
15u50: Fotoreportage Bruidspaar met aansluitend fotoreportage met familie.
16u30: Aankomst dj (1uur voor receptie om alles op te zetten)
17u30: Start receptie.(Rustige achtergrondmuziek.)
19u30:
Einde receptie.
Intrede van het bruidspaar.(Liedje: Tonight is going to be a good night – Black Eyed Peas)
Speech van bruidspaar.
Speech van getuigen.
Bruidspaar neemt microfoon en bedankt getuigen.
Begin avondeten.(Rustige achtergrondmuziek)
21u30:
Einde hoofdgerecht.
Begin bedankingsspeech naar de ouders.
21u45: Begin Dessertbuffet.(Rustige achtergrondmuziek)
22u30:
Einde Dessertbuffet
Begin “KousenbandVeiling” van de bruid.(Bruidegom neemt het woord samen met de vader van de bruid.)
22u45:
Openingsdans Bruidspaar.(Liedje: Heaven – Do >> zie USBstick)
Vermenigvuldigingsdans.(
Wij hebben daar "I loved her first" mijn toekomstige heeft een toegeving naar mij gedaan, zo'n lieve schat =D
misschien de openingsdans van op het huwelijk van je ouders nemen?
Bah wij hebben ook nog altijd geen vermengvuldigingnummers... ik heb gisteren eens gekeken en misschien zijn volgende nog een optie: I can see claerly now -- Bob Marley Everybody's gotta learn sometine -- The korgis of Beck Laat je me weten wat het geworden is, dan kan ik misschien nog dat ideetje van jou stelen, haha! Succes!
'because you loved me' is ook een heel mooi! denk celine dion, maar ben niet zeker
Even een andere bedenking: ik hoop dat je voor jouw dj één vaste prijs hebt voor de hele avond en niet voor enkele uurtjes + daarna bijbetalen voor elk extra uur. Jouw dj is er wel al héél vroeg bij, he... Bij ons was dat pas vanaf het dessertenbuffet. Daarvoor draaide de feestzaal rustige achtergrondmuziek en zorgden zij voor een micro en zo...
Geen probleem Véronique. Het gaat hier om een All-in prijs. Een collega van mijn toekomstige man is DJ in zijn vrije tijd (en résident in een jongeren café de zaterdag) en heeft ons "een zacht prijsje" gegeven voor de hele avond Zijn zoon zit bij onze genodigden en zal dus zeker niet alleen rondlopen. Hij mag mee genieten van het feest en eten
:-)
@ Kristel, net geluisterd... Dit is hem gewoon! Dank !!
hey bruidje.. stevie b met because i love you is ook prachtig :-)