Terug naar overzicht
Hoi,Kan je vriendin er niet voor kijken? Ik heb heavan van Do gezongen vorig jaar op het huwelijk van een vriendin en ik ben dat in een studio van een kennis gaan opnemen! Kent ze niemand in dat milieu? Typ anders eens op google 'orkestbanden' in en dan kom je op sites waar ze via het internet orkestbanden verkopen en waar ze je tegelijk ook eens kan beluisteren. Op dat huwelijk heb ik ook nog 'One moment in time' van Whitney Houston gezongen! Een vriendin van mij gaat ook op ons huwelijk zingen en zij zal 'I need you' van Leann Rimes zingen en 'A moment like this' Van Kelly Clarkson!Dat orkestbandje van 'A moment like this' kan je via Limewire downloaden.Hopelijk ben je daar iets mee!Debra11/08/06
Wendy,Op de website azchords.com daar vind je alle liedjes op naam van de zanger/es.groetjessofie
Hallo WendyWij vonden de instrumentale versies op limewire. Gewoon het liedje intikken en karaoke er bij zetten of instrumentaal.Groetjes Ellen
hey!Allemaal heel erg bedankt.. Ik ga het meteen zoekenWendy
bij baershare zal je het misschien vinden
Hoi Wendy,Kan je me misschien laten weten hoe je aan de instrumentale versie van You Are van Dolly Parton bent gekomen? Ik lees net je berichtje op wijtrouwen, wel twee jaar later ... Kan je dit laten weten? mijn emailadres: ilsejansen25@hotmail.comDankjewel alvast!LiefsIlse21/03/2009