Terug naar overzicht
Hey, ik draag vaak gewoon een sport-shortje over mn onderbroek om mn billen te beschermen... is dat een optie voor jou? Onderbroeken/boxers zijn vaak niet lang genoeg voor de zone die bij mij moet beschermd worden tegen schuren :)
misschien stom, maar in winkels zoals Zeeman of Wibra? 't Is maar een idee, 'k weet niet of ze't daar hebben...
@ heidi: en die sport-shorts, heb je specifiek merk en waar haal je deze dan? is heel zeker optie! maar ik ben al in sportwinkels geweest en vind geen witte, tenzij stof waar kleed mss op blijft hange @lieselot: in zeeman geweest, maar geen shorts, wibra is nog te probere...
Ik heb vorige zomer uit zeeman witte en zwarte shortjes gaan halen... Die lagen toen bij de leggings, maar waren dus nog korter dan de leggings (tot halverwege de billen zoals een sportshortje :)). Ook in Scapino te Lokeren heb ik er eens gekocht. Het zijn hier wel echt shortjes van mindere kwaliteit, maar je ziet ze toch bijna nooit want ik draag ze onder rokjes ofzo :) Een legging is dus ook een optie, deze kan je dan zelf een stuk inleggen misschien? of gewoon afknippen zelf (want hetzelfde geldt hier ook, niemand ziet het eigenlijk...)
de shortjes waren telkens ook wel van gewoon katoen. Geen blinkende stoffen... Maar heb nooit last dat dat opstropt met mijn rok ofzo... Ik weet niet of je id. buurt van Gent woont? In het begin van de veldstraat (andere uiteinde dan Korenmarkt) heb je een straat met de Veritas, dexia bank,... De tram 4 rijdt erdoor. Daar heb je ook een sportwinkel waar ze dat volgens mij wel hebben, dergelijke shortjes. Of soms ook bij Hema...
merci voor tips! zal nog eens naar hema, scapino enzo gaan zien... ik woon in de kempen... groetjes
of kijk eens op neckermann, 3suisses, laredoute eventueel bij hun sportafdeling?
owke, dankje voor tips!!!! kan weer aan de slag... dat ik er zelf nie opkwam!
in de triumph-winkels ) Van sloggi. Heb ze daar zelf ook gekocht na een lange zoektocht ;-)
via de winkel waar ik mijn bruidskleed gekocht heb marry you in Meppel hebben ze shortjes met strass steentjes op just married. Vond dit zo origineel en verrassend dat ik mij er zo heb aangeschaft voor onder mijn kleed.