Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 2 maand

12-4-2011 10:24:03
Gisteren was het exact nog 2 maand! Vandaag dus nog 59dagen :)

Tis een beetje een dubbel gevoel, langs de ene kant begin ik ongeduldig te worden en kan het niet rap genoeg vooruit gaan, langs de andere kant als ik mijn to do lijstje bekijk lijkt 2 maand me te kort!

We moeten nog een aantal uitnodigingen rondbrengen, neemt meer tijd in beslag dan we dachten :). Maar iedereen vind ze supermooi en reageert positief. Ook al een aantal die direct bevestigd hebben.

Volgende week vrijdag heb ik mijn eerste pas. Superspannend! Hoop dat het direct goed is. En morgenavond heb ik proef make-up.

Wat staat er nog op mijn lijst:

Misboekjes afdrukken en bundelen
In mei laatste afspraak bij pastoor, met definitief misboekje
Muziek kerk op cd zetten
Muziek testen in kerk
Bestellen bedankjes als alle bevestigingen binnen zijn
Versiering zaal
Drank
Zaal nog eens gaan bekijken
Cadeau getuigen en ouders
Gastenboek
Bruidsboeket ( is al afgesproken met bloemist, moet na pasen langsgaan) + versiering tafels
Ringen ( weten we ook al waar, moesten ze eind april gaan bestellen)
Kleren Ventje
Taart bestellen
Geloften schrijven
Beslissen ivm haar

Hoe zit het met de andere (11) juni bruidjes?

Kim
11-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 630

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik12-4-2011 10:45:42

Hey Kim,

Wij zijn vandaag onder de 50 gedoken, ook met het 'dubbele' gevoel als gevolg. Er is al heel wat gedaan, maar er moet nog zo veel worden geregeld... De meeste puntjes die jullie hebben open staan, zijn bij ons ook nog hangende hoor. Enkele hebben we gedaan, maar andere komen er dan weer bij :-).

Hieronder ons lijstje:

Internationale paspoorten trouwreis
Huwelijksreis
Huwelijkskaars bestellen
Kruisje bestellen
Misboekje doorsturen naar priester
Lay-out misboekje
Hemd + das + kousen + retouche kostuum Kris
Wie zet foto van ons op USB-s?
Afspreken koster voor test CD
Ringkussen
Misboekjes drukken
Locatie trouwfoto's
2° proefsessie kapsel
CD mis (2 exemplaren)
Wie bedient CD-speler tijdens mis?
Lezers mis
Schoenen inlopen
Kanon schieting
Babysit Emiel
Mensen uitnodigen voor schieting
Naamkaartjes bestellen - drukker
Naar stadhuis voor vergunning schieting
Bruidsboeket
Bloemen kerk
Bloemen corsage Kris
Wie haalt bloemen weg na dienst?
Keuze parfums? :)
Attest notaris binnen op stadhuis
Wijzigen domicilie Kris
Presentatie bedankjes + verpakking
Bedanking ouders
Bolderkar schilderen
Afspraak ceremoniemeester
Afspraak fotograaf
Afspraak DJ
Speech
Tasje maken met praktische dingen (EHBB-kit)
Schieting regelen - materiaal + drank & hapjes
Drank lunch vastleggen
Draaiboek
Verloop dag bezorgen à fotograaf
Verloop dag bezorgen aan ceremoniemeester
Afspreken met diaken voor stoelen / CD-speler
Versiering / opstelling Skaldenstraat
Overnachting derden + ontbijt dag na huwelijk
Aantal gasten bevestigen
Tafelschikking
Witte paraplu's

Maar we komen er wel .

Veel succes nog!!

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik13-4-2011 9:07:35

Hey Kim,

wij trouwen de dag voor jullie en inderdaad ook beetje dubbel gevoel. Ik wou dat het al 10 juni was en langs de andere kant, er is toch nog wel het een en ander te doen. Ik wacht vol spanning af naar het verlossende telefoontje of email dat mijn kleed in de winkel is en dat ik kan gaan passen. De andere afspraken zijn al gemaakt, nog juist afspraak met DJ om details muziekkeuze te bespreken en bruidsboeket. Mijn zusje gaat mee met mijn verloofde om even te bekijken of het een beetje overeenkomt qua kleur en stijl.

Veel succes nog met de voorbereidingen.

Groetjes Nathalie

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik13-4-2011 15:32:32

Hallo,

Ik trouw op dezelfde dag als Nathalie. Het lijkt idd hard te korten en hier is er ook nog enorm veel te doen maar ik blijf er rustig onder, ik denk vaak dat ik nog alle tijd van de wereld heb, allewel dit absoluut niet zo is, maar soit ik denk dat alles tegen dan nog wel klaar geraakt en moest dit niet het geval zijn, ik heb nog enkele dagen verlof op overschot dus dan zal ik tussendoor wel eens een dagje nemen om er wat meer vaart achter te zetten ofwel commendaar ik anderen daar wel voor ;o)

Ik heb absoluut nog geen stress en zie alles in orde komen.Wanneer hebben jullie je vrijgezellen eigenlijk?

Geniet er nog van, zodra is de dag al voorbij!

Kim
11-6-2011
 Meld misbruik18-4-2011 13:40:16

Wij hebben onze vrijgezellen de zaterdag voor de trouw ( dus de week ervoor).

We vertrekken de 24ste mei nog op reis tot 30 mei ( lag reeds vast vr we beslist hebben van te trouwen) en ook de weekends ervoor zitten vrij vol, dus dat was de beste oplossing voor ons.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...