Terug naar overzicht
Hey Kim, Wij zijn vandaag onder de 50 gedoken, ook met het 'dubbele' gevoel als gevolg. Er is al heel wat gedaan, maar er moet nog zo veel worden geregeld... De meeste puntjes die jullie hebben open staan, zijn bij ons ook nog hangende hoor. Enkele hebben we gedaan, maar andere komen er dan weer bij :-). Hieronder ons lijstje: Internationale paspoorten trouwreis Huwelijksreis Huwelijkskaars bestellen Kruisje bestellen Misboekje doorsturen naar priester Lay-out misboekje Hemd + das + kousen + retouche kostuum Kris Wie zet foto van ons op USB-s? Afspreken koster voor test CD Ringkussen Misboekjes drukken Locatie trouwfoto's 2° proefsessie kapsel CD mis (2 exemplaren) Wie bedient CD-speler tijdens mis? Lezers mis Schoenen inlopen Kanon schieting Babysit Emiel Mensen uitnodigen voor schieting Naamkaartjes bestellen - drukker Naar stadhuis voor vergunning schieting Bruidsboeket Bloemen kerk Bloemen corsage Kris Wie haalt bloemen weg na dienst? Keuze parfums? :) Attest notaris binnen op stadhuis Wijzigen domicilie Kris Presentatie bedankjes + verpakking Bedanking ouders Bolderkar schilderen Afspraak ceremoniemeester Afspraak fotograaf Afspraak DJ Speech Tasje maken met praktische dingen (EHBB-kit) Schieting regelen - materiaal + drank & hapjes Drank lunch vastleggen Draaiboek Verloop dag bezorgen à fotograaf Verloop dag bezorgen aan ceremoniemeester Afspreken met diaken voor stoelen / CD-speler Versiering / opstelling Skaldenstraat Overnachting derden + ontbijt dag na huwelijk Aantal gasten bevestigen Tafelschikking Witte paraplu's Maar we komen er wel . Veel succes nog!!
Hey Kim, wij trouwen de dag voor jullie en inderdaad ook beetje dubbel gevoel. Ik wou dat het al 10 juni was en langs de andere kant, er is toch nog wel het een en ander te doen. Ik wacht vol spanning af naar het verlossende telefoontje of email dat mijn kleed in de winkel is en dat ik kan gaan passen. De andere afspraken zijn al gemaakt, nog juist afspraak met DJ om details muziekkeuze te bespreken en bruidsboeket. Mijn zusje gaat mee met mijn verloofde om even te bekijken of het een beetje overeenkomt qua kleur en stijl. Veel succes nog met de voorbereidingen. Groetjes Nathalie
Hallo, Ik trouw op dezelfde dag als Nathalie. Het lijkt idd hard te korten en hier is er ook nog enorm veel te doen maar ik blijf er rustig onder, ik denk vaak dat ik nog alle tijd van de wereld heb, allewel dit absoluut niet zo is, maar soit ik denk dat alles tegen dan nog wel klaar geraakt en moest dit niet het geval zijn, ik heb nog enkele dagen verlof op overschot dus dan zal ik tussendoor wel eens een dagje nemen om er wat meer vaart achter te zetten ofwel commendaar ik anderen daar wel voor ;o) Ik heb absoluut nog geen stress en zie alles in orde komen.Wanneer hebben jullie je vrijgezellen eigenlijk? Geniet er nog van, zodra is de dag al voorbij!
Wij hebben onze vrijgezellen de zaterdag voor de trouw ( dus de week ervoor). We vertrekken de 24ste mei nog op reis tot 30 mei ( lag reeds vast vr we beslist hebben van te trouwen) en ook de weekends ervoor zitten vrij vol, dus dat was de beste oplossing voor ons.