TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ce
13-9-2013
|
12-4-2011 11:25:51
als 3e dans zou ik proberen van een slow te kiezen die toch al wat "opzwepender" is.
Nog wel een slow, maar iets meer tempo, of iets moderner.
Dan kan je nadien makkelijker overstappen op een dansplaat om het feest op gang te trekken. Horen julllie graag iets latino-achtig of een rock-ballade? Daar zit meestal wel wat meer schwung in?
|
|
Kelly
4-6-2011
|
12-4-2011 12:16:56
Wij doen zelf geen 3de dans. We doen eerst de openingsdans, dan ga ik met mijn papa dansen en mijn verloofde met zijn mama op You'll Never Walk Alone (ja ik weet, wij associëren dit met voetbal, maar in mijn pa zijne jonge tijd was dat DE slow van het moment en hij heeft altijd gezegd dat hij zou bleiten als dat lieke op onze trouw wordt gespeeld. Jaja, ik ben slecht! haha ik wil EMO! hihi) Na deze dans (zal niet volledig gespeeld worden) gaat den DJ typische vermenigvuldigingsmuziek spelen om dan het dansfeest te laten open knallen!
|
|
Ce
13-9-2013
|
12-4-2011 12:47:28
amaai Kelly, daar gaan tranen vloeien !
superlief dat je dat doet, weet je papa het eigenlijk al?
Sara, ben je 100% zeker van je 2e slow? Eventueel kan je een andere kiezen die ook past voor jouw man+mama? 3 slows na elkaar kan inderdaad wel lang zijn voor de andere gasten om stillekes te zitten kijken?
|
|
Sara
28-5-2011
|
12-4-2011 12:56:02
ja de 2de dans zou ik echt die willen, met dat liedje bereik ik EMO:p
En het is mss stout maar ik wil mn papa toch 1 keer aan het wenen krijgen die dag:p dus haal ik alles uit de kast:p
Idd ik wil het laatte lied iets mer pittigers.Maar Kelly wat bedoel je met de typische vermenigvuldigingsmuziek om het feest te laten open knallen?
Mijn vriend hect niet zoveel belang aan het dansen met zijn mama, onderlinge relatie niet echt al te goed, dus hij danst met haar omdat het hoort.
DUs die derde dans, blijft hier twijfel geval, ik met mn schoonpa of gwn iederen meteen late danse ma ik wel ondertss me mn schoonpa, twijfel
|
|
Inge
17-9-2011
|
12-4-2011 22:51:23
@Sara ik ga ook op mijn trouw dansen met mijn papa op dat liedje maar ik hou het nog voor ietsje later op de avond.Dan gaak mijn papa nog eens op de dansvloer vragen lol
Maar als 2de liedje hebben wij of ik gekozen voor you raised me up(er zijn verschillende versie van deze dus je kan nog kiezen welk,celtic women,wesrtlife, en nog eentje ma kan er nie opkomen)
groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|