Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoekitem op de site

13-4-2006 21:54:00
kan er soms geen 'zoek'item op de site geplaatst worden???

ik zou nog eens willen nalezen wat de anderen nemen om de tafelindeling bekend te maken (iedere tafel een foto, ...) ... maar ik ga niet elke pagina afgaan om te kijken waar die zich juist begint hoor.

het zou tof zijn als ergens op 'zoeken' kan klikken en dat die dan de berichtjes toont waar dit bepaald woord in voorkomt.

groetjes
Mieke
13/05/06

Skiwi
13-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 408

Miet
26-5-2007
 Meld misbruik13-4-2006 23:42:11

Ja dat vind ik dus ook.
En ik vind ook dat het forum waarop laatst een reactie is gegeven bovenaan zou moeten staan, zoals op alle andere fora...

Vind dit forum eigenlijk niet gebruiksvriendelijk!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-4-2006 7:33:54

Hey,

wat betreft die zoekfunctie, daar kan ik inkomen, maar ik vind dit forum echt wél gebruiksvriendelijk. Ik vind het net zo handig dat alles in dezelfde volgorde blijft staan, zo vind ik alles snel terug!

Groetjes,
Lieve

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik14-4-2006 9:05:50

mmm ik heb toch ook liever dat de laatste beantwoorde topic terug boven komt te staan.

je moet nu altijd eerst terug gaan zoeken naar het berichtje om te kunnen zien of er iemand op gereplyed heeft ........

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik14-4-2006 9:21:54

Hoi Skiwi

Dat kun je toch al doen? Als je hier boven het laatste berichtje klikt op het forum kun je kiezen tussen alle categorieen of vb. tafelbenaming, juridisch,... xxxxxx

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik14-4-2006 9:58:48

mja .. dan moet diegene die het berichtje plaatst dat ook nog aanduiden onder welke categorie hij of zij dit plaatst hé .

ik moet zeggen, als ik een berichtje post .. Ik let daar eigenlijk neit op .. dus dat komt te staan in de categorie die er standaard opkomt.

Mieke
13/05/06

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik14-4-2006 12:00:37

Ik zou de volgorde van de berichten ook niet wijzigen. Als je iets wil terugvinden kijk je ofwel bij welke categorie het staat ofwel schrijf ik de pagina op. zo vind je het ook eenvoudig terug.
Wat het plaatsen in de juiste categorie betrefd...
Daar zullen we dan meer moeten op letten en zelf onze verantwoordelijkheid opnemen.

Groetjes Peggy
23/06/07

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik14-4-2006 12:14:17

Ik ind het goed de volgorde te behouden. Meestal kan ik wel onthouden waar een berichtje ongeveer staat. HEt zou idd beter zijn als we zelf mss wat duidelijker de categorie aanduiden... We kunnen ook niet verwachten dat alles voor ons gedaan wordt?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...