Terug naar overzicht
Ja dat vind ik dus ook.En ik vind ook dat het forum waarop laatst een reactie is gegeven bovenaan zou moeten staan, zoals op alle andere fora...Vind dit forum eigenlijk niet gebruiksvriendelijk!
Hey,wat betreft die zoekfunctie, daar kan ik inkomen, maar ik vind dit forum echt wél gebruiksvriendelijk. Ik vind het net zo handig dat alles in dezelfde volgorde blijft staan, zo vind ik alles snel terug!Groetjes,Lieve
mmm ik heb toch ook liever dat de laatste beantwoorde topic terug boven komt te staan.je moet nu altijd eerst terug gaan zoeken naar het berichtje om te kunnen zien of er iemand op gereplyed heeft ........
Hoi SkiwiDat kun je toch al doen? Als je hier boven het laatste berichtje klikt op het forum kun je kiezen tussen alle categorieen of vb. tafelbenaming, juridisch,... xxxxxx
mja .. dan moet diegene die het berichtje plaatst dat ook nog aanduiden onder welke categorie hij of zij dit plaatst hé .ik moet zeggen, als ik een berichtje post .. Ik let daar eigenlijk neit op .. dus dat komt te staan in de categorie die er standaard opkomt.Mieke13/05/06
Ik zou de volgorde van de berichten ook niet wijzigen. Als je iets wil terugvinden kijk je ofwel bij welke categorie het staat ofwel schrijf ik de pagina op. zo vind je het ook eenvoudig terug.Wat het plaatsen in de juiste categorie betrefd...Daar zullen we dan meer moeten op letten en zelf onze verantwoordelijkheid opnemen.Groetjes Peggy23/06/07
Ik ind het goed de volgorde te behouden. Meestal kan ik wel onthouden waar een berichtje ongeveer staat. HEt zou idd beter zijn als we zelf mss wat duidelijker de categorie aanduiden... We kunnen ook niet verwachten dat alles voor ons gedaan wordt?