Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautjes kindjes

12-4-2011 13:46:04
Hallo,

Voor het buitenkomen van de kerk hebben zij snoepjes voorzien moesten er kindjes aanwezig zijn. We zouden zo`n 20 zakjes voorzien, we hebben niet veel familie en kennissen met kindjes dus dat zou voldoende moeten zijn.

Nu zei er gisteren een vriendin dat er misschien ook kinderen van mijn school komen. Ik geef les in de eerste vier jaren in het middelbaar maar nodig die wel niet specifiek uit. Er zijn wel enkele kinderen uit hetzelfde dorp die dat wel zullen weten maar toch.

Nu weet ik niet of ik toch niet wat extra cadeautjes (zakjes snoep) zou voorzien just in case.
Of zijn er mensen die ongeveer in dezelfde situatie zitten/ gezeten hebben? Waren er veel leerlingen?

Desnoods voorzie ik er toch maar wat meer dan ...

Groetjes,
Kendra

Kendra
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 786

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik12-4-2011 14:16:07

Ik geef les in het 2de leerjaar. Ik heb wel wat zakjes extra snoep besteld, omdat ik toch wel een aantal van mijn kindjes verwacht met eventueel nog wat broers en zussen.
Als ik mijn snoepzakjes toch niet allemaal kwijt raak aan de kerk, is dat niet erg, want dan krijgen de kinderen op het avondfeest er nog één mee of de ouders.
Ik heb liever te veel bedankjes dan te weinig.

Kinderen van het middelbaar zijn natuurlijk nog anders dan kinderen uit een lagere school. Ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe je band met de leerlingen is.
Misschien moet je eens even polsen in de klas of er leerlingen gaan zijn?

veel succes!

Sofie
16-7-2011
 Meld misbruik12-4-2011 14:17:50

Hallo ik geef les in het kleuteronderwijs (en dan wel in 2 scholen) ook ik voorzie zakjes met hartensnoepjes, en ik zal er ook veel meer voorzien. heb ik er dan toch veel over, dan deel ik die uit aan de gasten van het feest. tis dan nog altijd niet verloren hé.

succes met de verdere voorbereiding

sofie

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 15:17:07

Ik ga er dan ook extra bestellen denk ik :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-4-2011 16:19:20

Er zaten bij ons toch ook wel wat kindjes in de kerk (1e en 6e lj.), maar die hadden dan ook allemaal een briefje gekregen met de juiste info erop.
Ik denk dat leerlingen in het middelbaar wel iets anders reageren... Maar misschien ook niet! Geef je hen ook allemaal een briefje mee? Je trouwt niet in de zomervakantie, zie ik, dus dat kan dan ook nog een verschil maken.
Ik zou er toch maar wat extra voorzien (maar dan niet met een speelgoedje erbij, hé!). ;-)

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 16:48:49

Hehe, een speelgoedje gaan mijn gasten inderdaad niet meer apprecieren vrees ik :D
Good thinking Veronique :D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...