Terug naar overzicht
Ik geef les in het 2de leerjaar. Ik heb wel wat zakjes extra snoep besteld, omdat ik toch wel een aantal van mijn kindjes verwacht met eventueel nog wat broers en zussen. Als ik mijn snoepzakjes toch niet allemaal kwijt raak aan de kerk, is dat niet erg, want dan krijgen de kinderen op het avondfeest er nog één mee of de ouders. Ik heb liever te veel bedankjes dan te weinig. Kinderen van het middelbaar zijn natuurlijk nog anders dan kinderen uit een lagere school. Ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe je band met de leerlingen is. Misschien moet je eens even polsen in de klas of er leerlingen gaan zijn? veel succes!
Hallo ik geef les in het kleuteronderwijs (en dan wel in 2 scholen) ook ik voorzie zakjes met hartensnoepjes, en ik zal er ook veel meer voorzien. heb ik er dan toch veel over, dan deel ik die uit aan de gasten van het feest. tis dan nog altijd niet verloren hé. succes met de verdere voorbereiding sofie
Ik ga er dan ook extra bestellen denk ik :)
Er zaten bij ons toch ook wel wat kindjes in de kerk (1e en 6e lj.), maar die hadden dan ook allemaal een briefje gekregen met de juiste info erop. Ik denk dat leerlingen in het middelbaar wel iets anders reageren... Maar misschien ook niet! Geef je hen ook allemaal een briefje mee? Je trouwt niet in de zomervakantie, zie ik, dus dat kan dan ook nog een verschil maken. Ik zou er toch maar wat extra voorzien (maar dan niet met een speelgoedje erbij, hé!). ;-)
Hehe, een speelgoedje gaan mijn gasten inderdaad niet meer apprecieren vrees ik :DGood thinking Veronique :D