Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

plaatsaanduidingen

12-4-2011 14:09:52
Hallo allemaal,

De planningen voor onze trouw lopen volgens mij volgens plan, maar er is 1 ding waar ik echt niet uit geraak...
Wij geven een dansfeest met dessertenbuffet en frietzakjes 's nachts, maar ik wil wel graag dat de mensen een tafel en een stoel hebben. Ik sta zelf niet graag heel de avond recht, en bij de genodigden zijn toch al wel heel wat mensen van 50 , 60 jaar.

Hoe laat ik de mensen het best weten aan welke tafel ze moeten plaatsnemen. Ze krijgen geen vaste plaats, maar wel een vaste tafel. Wij hebben zo ook niet echt een thema of een hobby die we beide doen.

Heeft iemand een leuk idee om de mensen hun tafel aan te duiden?

Alvast bedankt en heel veel plezier allemaal met de voorbereidingen!

vanessa
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 690

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik12-4-2011 14:17:21

Balonnen, een kleur per tafel
Roosjes, een kleur per tafel
Namen rond een romantisch thema, romantische films, sprookjesverhalen, romantische duo's, tekenfilmduo's,...
Heel gewoon, nummeren (maar niet echt romantisch),
Kleuren
Hemellichamen
Dierennamen...enz enz ... je kan hier eigenlijk heel breed in gaan ...
laat je fantasie maar werken, jullie vinden wel iets leuks

Succes

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik12-4-2011 14:58:00

Wij hebben snoepjes genomen. Iedereen krijgt een snoepje bij aankomst en op de tafels staan dan bokaals met snoepjes in

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik12-4-2011 16:27:40

of allemaal lekkers uit het frietkraam.
de Bicky tafel, de bitterbaltafel, de frikandellentafel, ...

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik12-4-2011 16:28:02

of sausjes

Imke
31-3-2012
 Meld misbruik12-4-2011 17:55:59

Je kan hen alvast een frietzakje overhandigen bij binnenkomst met daarop de tafelnummer of een symbool dat ze terugvinden op de tafel.

Je kan ook werken met foto's/landen waar jullie al op bezoek zijn geweest. Je geeft elke genodigde dan een kleine foto die ze dan terugvinden op de tafel.

Ce
13-9-2013
 Meld misbruik13-4-2011 9:18:43

Of hang een mooi bord omhoog in de 'receptieruimte' waarop je dan hun namen per tafel zet. Dan moeten ze zelf maar even kijken waar ze zitten...
Je kan dan nog steeds de tafels namen/kleuren geven, of het bord versieren met allerhande

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...