Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat is "mijn" feestteam nu toch van plan?!

12-4-2011 16:22:56
Ik kwam juist thuis van het werk en vond volgende brief in de brievenbus:

Liefste Leen

Begin je maar voor te bereiden, want op 30/04/2011 is het zover: jouw vrijgezellendagje!
Om 8u komt iemand je oppikken en vanaf dan alleen maar aangenaam gezelschap,
superleuke activiteiten en een stralend humeur!

Je kan er best voor zorgen dat je onderstaande zaken bij je hebt, dan kan de dag zeker niet stuk:

- 20 zelfgebakken chocolademuffins (gewoon omdat dat lekker is)
- Bikini
- Zwemband (voor als we in het kanaal zouden rijden)
- Zonnebril en -crème (want we krijgen natuurlijk de hele dag stralend weer)
- Regenjas
- Wandelschoenen
- Condoom (je weet nooit)
- Zweetbandje
- String
- Rugzak
- Helm (voor als we later op de avond ongelukken dreigen te doen)
- T-shirt met lange mouwen
- Vest
- Squashracket
- CD van de spicegirl (om de sfeer erin te krijgen)
- Foto van Wouter op A4
- Boxershort van Wouter (liefst zuiver)
- Rol WC-papier (voor als je onderweg dringend moet...)
- Vochtige doekjes
- Spuitbus deodorant (dan hoeven wij dat niet mee te nemen)
- Sombrero (voor het geval de zon te fel op je hoofd schijnt... en aangezien het zeker mooi weer wordt zetten we hem 's morgens al op)
- Wegwerpcamera
- Een supergoed humeur (indien niet meegebracht, laten we je op de stoep staan)

Eén ding dat je absoluut niet mee mag nemen:

- Je GSM (voor dringende zaken ben je via je zussen bereikbaar, voor niet dringende zaken hoeft niemand je die dag te storen)

WAARSCHUWING:
Per niet meegebracht item zal je een opdracht moeten uitvoeren die met dat specifieke item te maken heeft... zoeken naar alle opgesomde spullen is dus de boodscahp ;-)

Wij kijken er alvast naar uit en hopen van jou hetzelfde!

Heel veel liefs,
Je feestteam x

Leen
28-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1004

Leentje

Meld misbruik12-4-2011 16:27:25

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 16:32:08

Grandiooooos Ik mocht mijn gsm ook niet meehebben, geloof mij, dan besef je pas hoe verslaafd je eigenlijk ben aan dat ding ...

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik12-4-2011 16:38:00

Man man man .... ik zou al helemaal beginnen stressen . Blijkbaar is je team goed voorbereid. Ik wens je veel geluk ... op 30/4.

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 16:50:15

Geweldig :D

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik12-4-2011 16:57:33

Je team zorgt echt voor een fijne dag zo te zien.
Geniet ervan !

An
17-9-2011
 Meld misbruik12-4-2011 17:02:48

Fijn, spannend he seg!

birgit
2-7-2011
 Meld misbruik12-4-2011 17:03:35

Amaai dat beloofd... veel plezier alvast....
Hopelijk spaart mijn zus mij wat op mijn vrijgezellenfeest...

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 17:57:09

Hé grappig, jij moet ook aan het bakken! Ik 20 versierde cc met de tekst "ik ga trouwen". En je hebt ook een bikini nodig! Ik poste hier vorige week mijn brief ;) Spannend eh! Je moet wel heel wat meebrengen, amai. Bij mij was het lijstje toch wat korter :)

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 17:57:58

De mijne is trouwens ook op 30 april! :)

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik12-4-2011 17:59:44

super meid,my staat dit te wachten komende zaterdag!!
en iedereen is zogezegd weg,komt my juist wel iemand oppikken voor een dagje sauna,jaaja,ik moet dat geloven!!
nog maar 9dagen op de teller en dat niet gevierd hebben zou nu toch wel heel raar zyn!!vooral omdat het fuifbeesten zyn,hahaha!!
ik slaap ook al ni meer ze!!hopelyk valt het mee!!

maarja we moeten het ondergaan,maar stiekem doen we dat toch allemaal wel heel graag effe in de schynwerpers staan!!
geniet ervan en veel fun die dag!!

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 18:29:00

oh ik zou beven van de stress. 14 mei heb ik de mijne, ben benieuwd wat ze voor mij in petto hebben.
Veel succes alvast en geniet ervan!!

Ellen
2-7-2011
 Meld misbruik12-4-2011 19:07:23

Lijkt me super leuk. Veel plezier in ieder geval.

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 19:17:31

@ Aurelie: die GSM, dat is meteen ook mijn horloge, dus ja, ik ga die eigenlijk wel missen want ik kijk heel erg vaak op de klok!
@ Patricia: jaja, mijn feestteam (onder leiding van mij getuige aka oudste zus) doet dat heel goed, niet moeilijk als je een perfectionist als zus hebt!
@ Ann: mijn team, haha dat klinkt zo leuk =)
@ Kim: gelukkig moet ik ze dan niet versieren =D
@ Marijke: ik heb toch wel wat schrik, wat zijn ze toch met al die voorwerpen van plan?
@ Sara: geen tijd om te beven, moet zoeken!

Bij deze een OPROEP: mensen uit Limburg, omgeving maasland, die iets van de lijst hebben liggen en mij willen verder helpen...

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 20:22:41

Ik zou echt wel gaan voor een vieze boxershort ....

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik12-4-2011 21:15:19

Super! Wel leuk hé, daar hebben ze precies veel tijd ingestoken.
Geniet er maar kei hard van!

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 22:02:26

super en superspannend allemaal

ik zelf heb ook mijne vrijgezelle de 30ste april en weet dat ik om half 11 bij mijn zus (mijn getuige) moet zijn, ik moet niks meenemen, zij ging haar de toegang tot mijn kleerkast gunnen (ze heeft sleutel van ons huis, voor noodgevallen,en ze vond dit toch wel een dringend noodgeval) om alles bij elkaar te rapen wat ik nodig heb, dus nog spannender,
ben echt elke dag ant kijken of ik iets mis, maar tot nu toe mis ik nog niks hihi...

dus voor alle meiden die nog ne vrijgezelle moeten meemaken, ik wacht ik volle spanning af hihi

groetjes

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik13-4-2011 11:44:22

wow klinkt echt super! Ik ben benieuwd wat mijn team ervan gaat maken. Ze zijn er nu al een beetje mee bezig.
Wel grappig want mijn zus en mijn beste vriendin komen eigenlijk niet zo goed overeen, maar hierdoor zijn ze opeens wel erg goede vriendjes geworden ;o)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...