Nu Online
Momenteel zijn er 766 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellendag

12-4-2011 19:18:05
Vraagje aan de reeds getrouwde bruidjes...
Wat deden jullie op jullie vrijgezellendag?
Of voor de toekomstige bruidjes die al iets meer weten...
Wat gaan jullie doen op jullie vrijgezellendag?

Evi
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1739

Evi
30-4-2011
 Meld misbruik12-4-2011 19:25:34

Ik heb zaterdag mijn vrijgezellen gehad.
De dag begon met een pick-nick in een park in Gent. Daarna trokken we naar een privé-sauna. Na de sauna was het tijd voor mijn opdrachtjes: nuttige dingen verkopen (vliegenmepper, sponzen, wc-ontgeurder, ...), een originele foto maken, mensen tips laten opschrijven voor de huwelijksnacht, ballonnen laten ontploffen met behulp van een man maar zonder handen en scherpe dingen. Dan zijn we gaan aperitieven op een kot van iemand dat de organisatrice kende, daarna zijn we gaan eten in het Pakhuis in Gent (aanrader!).
Achter het eten hadden ze niet echt iets meer voorzien voor mij maar zijn we nog een terraske gaan doen, gaan bowlen en cocktails gaan drinken. Tegen een uur of 4 kwamen we de venten tegen en zijn we naar huis gegaan.

Een hele leuke dag die (te) snel voorbij was!

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik12-4-2011 19:44:42

Hoi,

ik heb ook zaterdag mijn vrijgezellen gehad. Ze hadden gele t-shirts laten maken met leuk figuurtje en slogan "Greet heeft beet". Ik kreeg een groene cercle-muts op met balonnen aan (verloofde is cercle-fan) en kreeg 2 portemonneetjes vol klein geld. Ik moest mezelf een outfit shoppen met dat geld, alles in het geel. Enkel mijn ondergoed mocht ik behouden, dus moest alles voorzien of had wel een probleem. Mijn geld moest opgebruikt worden, anders kreeg ik 's avonds een immense gel-fuif. Ik moest ook foto's verzamelen van mensen die iets geels droegen. Gelukkig was al mijn geld op (en waren de dames mild) :) 's Avonds hadden we een moorddiner, waar ik moest verschijnen in mijn kanariegele outfit. Was heel lekker en plezant, ook spannend! :)

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 19:45:10

Ik weet alleen dat het binnen anderhalve week is. Spannend!

Steven
30-4-2011
 Meld misbruik12-4-2011 19:55:55

Wij zijn eerst gaan brunchen en heb daarna in Antwerpen allerlei opdrachten gedaan, daarna zijn we met z'n allen gaan discobowlen. Dat was zo een formule met eten, echt plezant

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik12-4-2011 20:17:11

Hier is het een vrijgezellennacht geweest... Ik ben om 19u ontvoerd geweest naar een geheime locatie (na thuis te aperitieven). Daar hebben we supér lekker gegeten en mocht ik niet meer zelf mijn drank bestellen. Dobbelsteentje gooien met letter en dan kijken wat er overeenstemde met de kaart...
Daarna mij verkleed, een roze tutu, vleugeltjes, oortjes... K'zag er goed uit! :)

Locatie 2 was een super gezellige bar, ook gedronken, mensen moeten aanspreken, samen babelen , echt gezellig !

Locatie 3 was ... t'Feestpaleis. Daar keeg ik ook allerhande opdrachten, dansen, drinken, op't podium dansen, jongens zoeken, jongens die mijn buik volkusten ...

Een super vrijgezellen die we bij twee onbekenden jonge gasten hebben afgesloten met een paar tequila's ...

T'was een vrijgezellen " à la ons "... Ohja wij waren vrijdagavond ook zwààr uitgeweest tot 7u! Girl power (we gaan altijd zonder de venten!)

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik12-4-2011 21:12:26

Ik heb er 2 (effe lekker profiteren) :-)

Eentje in juli met mijn zus (getuige) en al onze gezamelijke vriendinnen. We gaan voor een weekend naar Blankenberge met een 12-tal...Wat we precies gaan doen, weet ik natuurlijk niet...Ik weet alleen dat ze heeeeel geheimzinnig doen.

En dan ga ik met mijn 3 beste vriendinnen in september voor een weekendje naar Lloret de Mar om daar nog eens goed het beest uit te hangen ;-)

Ik kijk er alleszins naar uit, zal allemaal veel te snel voorbij zijn.

Heb jij zelf al een idee?
Grtjs

inge
5-8-2011
 Meld misbruik12-4-2011 21:27:55

nog geen idee, ze maken mij al wel nieuwschierig ik weet alleen dat de mijne op 2juli doorgaat ;-) ben eens benieuwd

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-4-2011 10:10:24

verslagje:

zondag 12/7/2009

Zaterdag 11 juli 2009, 17u50... Taxi Mario rijdt de oprit van Burrelstraat 87 op. Twee verbaasde gezichten kijken elkaar in de zetel aan... De Véro besluit dan maar de voordeur te openen. Ben ik hier op het juiste adres? Hmmm? Misschien wel? Bij wie moet je zijn? 'Ik kom voor Robby De Geest,' klinkt het. Robby schiet recht en duikt mee in de auto, bestemming onbekend... Eenmaal in de auto krijgt hij een envelop met een brief in. Daarin staat dat de vrijgezellenavond begonnen is! Zo meteen zal Robby ergens aankomen en een stadsplan ontvangen van de chauffeur. Daarop staat de plaats aangeduid waarop hij zich nu bevindt en een eindbestemming. Daar moet hij te voet zien te geraken. Eenmaal aangekomen in Antwerpen, krijgt hij zijn stadsplan. Zoals het een echte wegenwerker betaamd, zoekt hij meteen de gemakkelijkste weg op: via de hoofdbanen, dus! Oei! Dat verloopt niet volgens plan... De mannen dachten dat hij de kortste weg zou nemen... Binnendoor... Via het Glazen Straatje...
Ondertussen in de Burrelstraat: stipt 18u: 4 auto's rijden de oprit op... '6 ladies in red' springen tevoorschijn: tijd voor actie! Even later arriveert ook de 7de lady, mét bagage! Jaja, Véro, er staat je een halfuurtje relaxen te wachten: Debby zal haar massagetechnieken nog eens bovenhalen!
Klik op de foto om te vergroten
Na een halfuurtje genieten, is het tijd om erin te vliegen. Véro is op dat moment alweer omgetoverd in Lily: haar in 2 staartjes, felblauwe oorbellen, een t-shirt van 'You know from nothing zeker?', een jeansrokje, gestreepte kniekousen en stevige schoenen. Erin vliegen, doen we meteen met een eerste proefopdracht! Ik word geblinddoekt en moet raden wel drankje ze me geven door te ruiken en te proeven. Meteen al een moeilijke om te starten... Jenever is het al zeker... Maar wat voor jenever? Vanillejenever is het niet, al lijkt het daar héél goed op... Met de ogen open, merk ik direct dat het de jenever van Dario, het zoontje van Wendy en Dieter is! Zo is Wendy toch nog aanwezig! Omdat het zo moeilijk te raden is, krijg ik toch mijn eerste attribuut: een werkriem voor bouwvakkers!
Wat staat me vanavond allemaal te wachten? Geen tijd om na te denken, maar de auto in richting??? Brussel??? Wat hebben we daar te zoeken??? Wie kent daar zijn weg??? Maar zo rijden we toch helemaal niet naar Brussel??? Wel naar... GENT!!! Daar aangekomen is het alweer tijd voor de tweede proefopdracht: deze keer een héél gemakkelijke: Batida, goed voor een tweede attribuut: een veiligheidshelm. Van al dat stappen hebben we honger gekregen en we trekken naar 't Fondueloft waar ons vis- en vleesfondue à volonté staat te wachten. Maar... eerst nog eens proeven! Alweer een moeilijke... 'Het heeft iets te maken met dieren' ??? Safari!!! Beloning die hier aan vast hangt: een schaar! En zoals het een goede katholieke schooljuf betaamd: eerst bidden voor het eten met een 'voor de gelegenheid aangepast gebedje'.
En dan aanvallen! Als 'aardbei' op de taart volgt nog een lekker ijsdessert, aangekondigd met veel toeters en bellen én vuurwerk!
Nadat we het eten even laten zakken hebben, is het alweer tijd voor een volgende proefopdracht: wat was dat voor dikke drets? Kots? Maar dat smaakt wel héél lekker... Vanillepudding! Tijd voor het vierde attribuut: een paar werkhandschoenen! Eenmaal buiten, is het alweer tijd om te proeven: deze keer iets dat ik wijselijk aan me laat voorbij gaan: pastis. Dat lijkt me net iets te zwaar... Maar wel alweer goed voor een nieuw attribuut: een kommetje. Aangezien de kom te groot is, stop ik het in een zak aan mijn riem (met nu een blauwe knie als gevolg, door het heen en weer klutsen). Daarna trekken we richting Overpoort. Onderweg komen we nog enkele vrijgezellen tegen en wordt er van mij een opdracht verwacht: de nagels van de vrijgezel knalrood lakken.
En wat blijkt? Ook hij trouwt op 31 juli! In Oostakker! Maar dan is het alweer tijd voor de laatste 2 proevertjes. Het eerste is moeilijk thuis te brengen (is dan ook alcoholvrij...). Maar jakkes! Fristi! Bah! Nummer 2 is nog moeilijker... Cactusjenever. Omdat ik die niet kan raden, krijg ik maar één attribuut toegewezen: 'ne klopper'. Nu is het wel overduidelijk dat ik zal moeten koken... Dus doen ze meteen 3 opdrachten tegelijk uit de doeken:
1. 25 etiketten uit onderbroeken knippen en er een ketting van maken (dan merk je hoeveel mensen geen onderbroek dragen... Brrr!)
2. Allerlei soorten haar verzamelen: hoofdhaar, baardhaar, armhaar, borsthaar, okselhaar, beenhaar en jawel... ook schaamhaar!
3. Zelf mayonnaise maken door je ingrediënten bijeen te verzamelen.
Nu hebben we wel mayo, maar geen frieten, dus bedel ik zelf nog maar wat frietjes bijeen. De frieten met mayo à la Véro smaken heerlijk! Opdracht geslaagd! Op naar de karaokebar! Aan de Overpoort is nog een ferm feestje bezig (Vlaanderen feest n.a.v. de Vlaamse Feestdag) met niemand minder dan dj Zaki! Toch maar richting karaoke! Even de keeltjes smeren en toen was het tijd voor mijn allerlaatste opdracht: 'Heb je even voor mij?' van Frans Bauer zingen met aangepaste tekst!
Als bisnummer: 'Ironic' van Alanis Morissette en uiteindelijk nog een duetje met ons Lieza: 'Ik leef niet meer voor jou' van Marco. Moe maar voldaan keren we huiswaarts...

Om half vier zie ik mijn bedje. Een uurtje later arriveert ook vrijgezel Robby in zijn pakje: een fluo-oranje overal, wit hemd met oranje hartjes en das met grote bollen en oranje harten: dankjewel Couture Cools-Van Britsom voor het unieke ontwerp! En dan volgt een uitgebreid verslag: van de Ribbekensboot en de fondue, van de opdrachtjes met de lippenstiftkussen en zoektocht naar Wendy's, Carolinen, Stéphanies, Tina's en Valeries, de schaamhaar-historie, de ontmoeting met andere collega-vrijgezellen, de gênante foto-momenten,...

Moe maar voldaan vallen onze oogjes om half 6 toe. Tijd voor wilde dromen!

Ladies in red, mannen in ??? gewoon hun eigen ???, dank voor deze mooie avond. Dit was een avond (en ochtend) om niet gauw meer te vergeten!

MERCI!!!

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik13-4-2011 14:44:44

Ik weet enkel dat het 21 mei zal doorgaan en de rest hoef ik ook niet te weten, zoveelste minder ik er over hoor zoveelste beter! Dus hier ook totaal geen stress, allewel dat de week van te voren wel zal komen vrees ik :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...