Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelindeling

14-4-2006 9:07:56
hey,
het is al meerdere malen gezegd geweest; maar hoe verdelen jullie de tafels??

ik bedoel ... wij zouden de mensen bij het binnengeven iets willen geven zodat ze daarna weten aan welke tafel ze moeten zitten (plaatsen zijn zelf te kiezen) ..

Hoe doen jullie dit??

ik was al aan't denken om evt disneyfilms te gebruiken ofzoiets.

vrienden van ons vorige week hadden foto's van hun reizen gebruikt, dus dat kan ik nu moeilijk nemen aangezien zij ook naar onze trouw komen ........

wil iemand zeggen hoe dit bij hen gedaan wordt??

Mieke
13/05/06

Skiwi
13-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 617

Christ
27-5-2006
 Meld misbruik14-4-2006 10:24:39

Bij ons krijgen de mensen een foto van een bekende zanger/zangeres/groep bij het binnenkomen.
Wanneer ze dan aan tafel moeten gaan laten we muziek van die zanger/zangeres/groep horen en dan weten de mensen met de juiste foto dat het voor hen bestemd is.
Uiteraard moet je dan wel zeer bekende mensen nemen en zeer duidelijke fotot's gebruiken.

Christ
27/05/06

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik14-4-2006 12:10:50

Ik ben eens naar een fest gegaan waar ze speelkaarten gebruikten. Koningen daar, dames daar, azen daar... Zo kan je toch al heel wat tafels hebben eh.
Zelf ben ik ook nog op zoek naar een leuke manier...

Nathalie
23-9-2006
 Meld misbruik14-4-2006 14:37:56

Hey,

Al onze tafels krijgen de naam van een cocktail. We gaan op de dag van onze trouw een foto maken waarbij we een bordje vasthouden met de tafelnaam op. Bij het binnenkomen van de zaal krijgt iedereen zijn foto. Op deze manier weet iedereen waar hij moet zitten en hebben ze al een foto van ons.

Groeten
Nath

Sharka
2-6-2006
 Meld misbruik14-4-2006 16:00:27

hoi,
wij geven iedereen bij het binnenkomen een liefde is...kaartje( je weet wel zo een kartoontje)in een envelopke en dan staat op iedere tafel een andere vergroting zo kan men gaan zoeken aan welke tafel men moet gaan zitten.
Soms geeft men ook een puzzelstukje van een foto van het paar en dan op iedere tafel staat een foto.
Groetjes sharka.

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik14-4-2006 18:54:23

Als ik eerlijk mag zijn doe je best gewoon met naamafroeping, zonder dat je iets aan de mensen moet geven. Tis allemaal wel leuk maar wat als het in het honderd loopt, want niet iedereen kent die bepaalde zanger/es of bij het geven van puzzelstukjes moeten de mensen al beginnen zoeken aan elke tafel en dat wordt gewoon een warboel. Onze feestzaal raadde ons dat echt niet aan omdat hij er al veel problemen mee ondervonden had.
alé das mijn mening natuurlijk.

groetjes
sofie
15 07 2006

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik15-4-2006 10:32:41

Hoi,

Wij zijn van plan om de tafelverdeling d.m.v snoepjes te laten verlopen! De neusjes, de zuurtjes, de smoeletrekkers, de nonnebillen,...! Op de tafels zullen er dan snoepjes liggen en bij het binnenkomen krijgen de mensen per koppel 1 cellofaanzakje gevuld met die bepaalde snoepjes!

Debra
11/08/06

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik15-4-2006 11:48:15

Hey Debra, echt tof idee, van die snoepjes.

Zou nog iets voor mij zijn... ;-)

groetjes
Katrien
30/9/2006

Silvie

Meld misbruik15-4-2006 14:42:40

Hoi, wij zijn eens naar een trouw geweest waar iedereen een kaartje kreeg met een tijdstip.
Op elke tafel in de zaal stond dan een andere (kapotte) wijzerklok met het uur.

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik15-4-2006 19:44:41

Hallo Mieke
Wij wonen in Brugge en kozen belangrijke plaatsen in Brugge zoals De vismarkt, de Halletoren,... Daar zijn we dan foto's gaan nemen van onszelf. Op elke tafel staat de tafelnaam met de foto op een schildersezeltje.
Groetjes Ellen

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik17-4-2006 8:39:10

hey mieke,

wij werken met gekleurde balonnen, iedereen krijgt een bepaalde kleur enzo is ineens de zaal versierd met balonnen :-)

grtjs
Heidi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...