Terug naar overzicht
Bij ons krijgen de mensen een foto van een bekende zanger/zangeres/groep bij het binnenkomen.Wanneer ze dan aan tafel moeten gaan laten we muziek van die zanger/zangeres/groep horen en dan weten de mensen met de juiste foto dat het voor hen bestemd is.Uiteraard moet je dan wel zeer bekende mensen nemen en zeer duidelijke fotot's gebruiken.Christ27/05/06
Ik ben eens naar een fest gegaan waar ze speelkaarten gebruikten. Koningen daar, dames daar, azen daar... Zo kan je toch al heel wat tafels hebben eh.Zelf ben ik ook nog op zoek naar een leuke manier...
Hey,Al onze tafels krijgen de naam van een cocktail. We gaan op de dag van onze trouw een foto maken waarbij we een bordje vasthouden met de tafelnaam op. Bij het binnenkomen van de zaal krijgt iedereen zijn foto. Op deze manier weet iedereen waar hij moet zitten en hebben ze al een foto van ons.GroetenNath
hoi,wij geven iedereen bij het binnenkomen een liefde is...kaartje( je weet wel zo een kartoontje)in een envelopke en dan staat op iedere tafel een andere vergroting zo kan men gaan zoeken aan welke tafel men moet gaan zitten.Soms geeft men ook een puzzelstukje van een foto van het paar en dan op iedere tafel staat een foto.Groetjes sharka.
Als ik eerlijk mag zijn doe je best gewoon met naamafroeping, zonder dat je iets aan de mensen moet geven. Tis allemaal wel leuk maar wat als het in het honderd loopt, want niet iedereen kent die bepaalde zanger/es of bij het geven van puzzelstukjes moeten de mensen al beginnen zoeken aan elke tafel en dat wordt gewoon een warboel. Onze feestzaal raadde ons dat echt niet aan omdat hij er al veel problemen mee ondervonden had.alé das mijn mening natuurlijk.groetjessofie15 07 2006
Hoi,Wij zijn van plan om de tafelverdeling d.m.v snoepjes te laten verlopen! De neusjes, de zuurtjes, de smoeletrekkers, de nonnebillen,...! Op de tafels zullen er dan snoepjes liggen en bij het binnenkomen krijgen de mensen per koppel 1 cellofaanzakje gevuld met die bepaalde snoepjes!Debra11/08/06
Hey Debra, echt tof idee, van die snoepjes.Zou nog iets voor mij zijn... ;-)groetjesKatrien30/9/2006
Hoi, wij zijn eens naar een trouw geweest waar iedereen een kaartje kreeg met een tijdstip.Op elke tafel in de zaal stond dan een andere (kapotte) wijzerklok met het uur.
Hallo MiekeWij wonen in Brugge en kozen belangrijke plaatsen in Brugge zoals De vismarkt, de Halletoren,... Daar zijn we dan foto's gaan nemen van onszelf. Op elke tafel staat de tafelnaam met de foto op een schildersezeltje.Groetjes Ellen
hey mieke,wij werken met gekleurde balonnen, iedereen krijgt een bepaalde kleur enzo is ineens de zaal versierd met balonnen :-)grtjsHeidi