TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Aurelie
13-5-2011
|
12-4-2011 20:28:03
Je trouwt in mei, let dus op dat de stof niet té warm wordt (best dus kijken deze zomer en niet in het najaar) Laat je nooit "ompraten" en koop dus géén jurk waar je niet 100% zelf achter sta, twijfel je, laat het bezinken en gaat een tweede keer passen Weet best op voorhand wat je wil. Klassiek wit/ivoor, kleur, suitejurk, echt prinsessenjurk, juist een moderne jurk, met sleep, zonder sleep ... Verder geniet van je zoektocht, want dit maak je maar één keer mee ;-) Ik kan mijn winkel met volle plezier aanraden, hoewel hij in Braine le Chateau gevestigd is. Ik betaalde voor mijn jurk (Tomy Mariage - Joyaux) € 700 voor de jurk, hoepelrok, alle aanpassingen en handschoenen. Succes met de zoektocht!
|
|
Jessica
|
12-4-2011 20:40:07
Ik vond mijn droomjurk bij Maxim's in Aarschot (hebben ook een vestiging in Mechelen). Ik heb maar 1 jurk gepast, en het was meteen raak (zag 'het' ook meteen voor de etalage staan, en ben gewoon binnengestapt). Veel succes met de zoektocht en geniet ervan! Groetjes Jessica
|
|
Cindy
5-5-2012
|
12-4-2011 20:49:13
Eerst en vooral bepaal je best op voorhand je maximum budget.
Als je dan naar de winkel gaat zeg je best iets minder, want soms gaan ze toch iets duurder uithalen. Net over je afgesproken budget.
Pin je niet al te veel vast op één bepaalde foto van een kleed die er op internet zo fantastisch uitziet, want waar dat "popje" op de foto mooi mee staat kan bij jou dan weer tegenvallen. Omgekeerd kan ook.
Neem niet teveel volk mee als je de jacht inzet. Best iemand meenemen die perfect jou smaak kent en niet vervrozen is om ongezouten zijn/haar mening te zeggen als er iets niet klopt.
Ga op het gemak enkele winkels af, maar als je hét kleed denkt gevonden te hebben, twijfel dan niet te lang. Teveel kleedjes passen kan dan weer leiden tot : "ik weet het niet meer".
Als je echt niet veel uit wil geven aan je bruidskleed loont het ook wel eens de moeite om de outlet-collecties te bekijken. Dat zijn dan kleedjes van collectie vorig jaar, maar nog steeds nieuw, maar meestal aan de helft van de prijs.
Ik heb bijvoorbeeld maar €300 uitgegeven aan een outlet kleedje uit de suite kledij bij Steven Bruidsmode in Torhout. Er is een outlet van La Sposa in Beveren Leie.
Onlangs op dit forum zeer slechte kritiek gelezen van Mia Monta, zeer grof geweest tegen een aanstaand bruidje die haar verloofde verloren is in een verkeersongeval. Niet te geloven hoe harteloos sommige mensen kunnen zijn.
Zeer vriendelijk ook bij Elena in Deinze.
Koop in geen geval een bruidskleed via internet, steeds gaan passen. Dan weet je al of je je er gelukkig in voelt of niet.
Veel plezier!
En 't is niet te vroeg om eens te gaan passen, de zomercollectie is er vollop nu.
Ik trouw ook in mei 2012.
Groetjes,
Cindy
|
|
Aprilbruid
16-4-2011
|
12-4-2011 21:06:30
C'est moi bruidsmode in Zundert, vlak over de grens van Wuustwezel. Jurken tussen 500 en 700 euro. Een super lieve dame die heel goed helpt, zeer snelle service en ... mooie jurken!!!
|
|
Ellen
17-9-2011
|
12-4-2011 21:08:40
Misschien ook eens in Nederland gaan kijken? Ik heb mijn jurk daar ook gekocht en scheelt toch wel heel veel qua prijs, moet ik zeggen...
|
|
Sigrid
3-12-2011
|
12-4-2011 21:12:02
Hallo,
mijn kleed komt van turnhout in bruidswinkel Youniek. Ben hier heel tevreden van maximum prijs 899euro, en hele mooie kleding, en kwalitiet. retouches zitten bij in de prijs inbegrepen, dus je weet exact hoeveel het je gaat kosten. Geen addertjes onder het gras. Ben zelf van Leuven, maar beklaag mij de trip absoluut niet.
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
12-4-2011 21:17:03
amai die jurken van c'est moi zijn echt mooi!
|
|
inge
5-8-2011
|
12-4-2011 21:24:05
ik heb mijn kleed gevonden bij farah love in zwijndrecht mooi en niet te deur schoenen, lingerie juwelen en iets voor in uw haar inbegrepen
groetjes
|
|
natje
12-5-2012
|
12-4-2011 22:15:17
super bedankt voor jullie reacties en tips
nog veel succes bruidjes met jullie voorbereidingen
|
|
natje
12-5-2012
|
12-4-2011 22:19:57
@ tiffanie ik ben juist op net aan surfen naar een site van c'est moi en je hebt gelijk er zijn echt prachtige kleedjes bij.
|
|
Kendra
21-5-2011
|
12-4-2011 22:40:17
Hoi, Ik ben gaan kijken bij Lucky Day in Terneuzen (dus net over de Nederlandse grens) en superlieve mevrouw, ben nergens anders meer gaan kijken. Er zijn ook jurken voor alle budgetten. Groetjes, Kendra
|
|
sarah
17-12-2011
|
13-4-2011 7:22:10
er staan al zeer nuttige tips hierboven.
Echter kleine nuancering er bestaat in de bruidscollecties geen winter en zomer collectie.
De collectie komt slechts 1 keer per jaar uit oktober - november , en dat wordt beschouwd als de ideale moment om te gaan passen.
Ik trouw in de winter en ik moest evengoed uit dezelfde collectie kiezen als de zomerbruidjes.Je kan dan inderdaad op de stofkeuze letten etc..
Je dient vooral met een open geest te gaan passen, verkoopsters weten snel wat bij je gaat en niet. Het kleed van je dromen staat je vaak voor geen meter als je het past...
Zelf heb ik een jurk bij JPC gekocht te Antwerpen.
|
|
Filipa
23-7-2011
|
13-4-2011 8:09:15
Ik kan je de winkel waar ik mijn kleed gekocht heb, echt aanraden. Het heet "blue bruidsmode" en het is in Maastricht. Mooie jurken, leuk winkeltje, ze hebben ook alle accessoires, zijn niet overdreven duur en de verkoopster is heel lief en het belangrijkste, ze kent haar vak heel goed!!! Succes en geniet ervan, je maakt dit maar een keer mee!
|
|
Nathalie
10-6-2011
|
13-4-2011 8:57:49
Hoi,
Ik heb mijn kleedje gekocht bij Youniek Bruidsmode in Turnhout. Ik ben ook zeer tevreden over het concept van deze winkel. 1 prijs, alles inbegrepen. En je mag aanpassingen doen zoveel je wil. De prijs blijft hetzelfde. Ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Nu is het spannend afwachten, wanneer het kleedje in de winkel zal zijn.
Veel succes met je zoektocht
Groetjes Nathalie
|
|
renske
12-8-2011
|
13-4-2011 9:53:17
hoi het mijne komt van maastricht chrandels fashion heet budget vriendelijk super lieve dame geeft je ook advies stelt je echt op je gemak
|
|
Véronique
31-7-2009
|
13-4-2011 10:03:16
Als je een kleed met een sleep kiest, vraag dan zeker hoe je deze 's avonds op kan steken!! In Het Bruidshuis in Merksem doen ze hiervoor héél goeie retouches, zodat je toch de hele avond onbezorgd kunt dansen zonder dat je de hele avond de sleep moet vasthouden! Als ze zeggen om de sleep gewoon op te spelden, weet dan dat dit gaatjes en scheurtjes kan maken!
|
|
Stefan
2-7-2011
|
13-4-2011 10:22:47
hallo natje
ik heb mijn kleed bij liliane claes in herentals gekocht en die mensen nemen echt de tijd voor je en geven je ook goede raad ik heb 10 trouwkleedjes aan gehad en ben terug naar mijn eerste gegaan echt de moeite voor daar is te gaan kijken
grts sofie en succes met je kleed
|
|
Oksana
|
13-4-2011 11:30:06
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|