Terug naar overzicht
Inderdaad. Ik ben de tweede Veerle en ik trouw op 27 mei 2006 met Thomas.groetjesVeerle
Inderdaad! Ik heb de indruk dat er nog Katrienen zijn ook want nu en dan zie ik een berichtje van 'Katrien' staa dat niet uit mijn toetsenbord is gevloeid... Ik ben Katrien die trouwt op 18/08/06
Ik ben denk ik Veerle 3 en ik ben reeds getrouwd op 29/10/2005.Ik zal voortaan de eerste letter van mijn achternaam erij zetten...GroetjesVeerle V
Ik ben lang de enige Katrien hier geweest (denk ik), maar nu zijn we blijkbaar al met 3 (voor zover ik weet)Er is ook een Katrien die trouwt in juni, maar ik ben de Katrien die trouwt op 30 september... maar ik zet er altijd de datum bij hoor ;-)groetjesKatrien30/9/2006!!!!!!!!!!!!
Haha,En ik ben de Katrien die trouwt op 10 juni. Ik zet wel altijd onze datum onder mijn naam!Katrien10 juni 2006
Hoi VeerleWij zijn ondertussen ook met twee "Nathalie's", ik probeer eraan te denken ook steeds mijn datum erbij te zetten, en die andere Nathalie maakt het mij makkelijk zei eindigt altijd met nath.wel grappig en verwarrend he!!!!Groetjes Nathalie 28.07.06
veerle,Heidi van Bart en we trouwen op 24 juni.;-)dacht dat 'k hier alleen was tot een tijdje terug ik een naamgenoot tegenkwam.sindsdien onderteken ik met grtjs ipv groetjes...=-)grtjs Heidi
Hey! Dan ben ik Veerle 4. Amai, precies wel veel Veerles. Ik dacht altijd dat die naam niet zo heeel veel voor kwam...Wij trouwen op 29 september 2007, dus tot nu toe de enige Veerle voor 2007 :).Groetjes,Vke
Dan zijn we met 4 Katrienen. Ik ben Katrien en trouw op 11 augustus met JürgenGroetjesKatrien11/08/2006
HoiIk ben ook een Veerle. Nu zaterdag trouw ik met Roeland.En Veerle is wel een veel voorkomende naam heb ik de indruk. Ik ben geboren in 1976!Veerle VN22/4/2006