Terug naar overzicht
Cindy en Geert. Ik kan uiteraard niet beoordelen wat de betere kwaliteit van DVD is... maar ik kan jullie wel bevestigen dat er altijd met de maximaal haalbare kwaliteit van de DVD gewerkt wordt. Trouwens alle opnames gebeuren in High Definition, en je hebt dan de keuze tussen Blu-ray (25 GB) of DVD (4,5 GB). Wat je beweert nopens de klank is zeker ten onrechte: digitale klank en voor de viering wordt er draadloos gewerkt, zodat je altijd de perfekte klank hebt, gelijk waar de opnames plaats vinden. Ondanks jullie positieve reactie (zie reactie op dit forum op 21/1 - reactie Kim) na het bezoek, proberen jullie nu een negatieve indruk te geven. Ik vraag wel een voorschot - nadat ik 10 jaar zonder voorschot gewerkt had met plots de nodige problemen (annulering op de laatste maand, enz ..). Daarenboven zijn mijn DVD's wel onderverdeeld in menu's en krijg je daarevenboven ook een CD met de integerale klank van de viering. Naar een contract hebben jullie ook onlangs gevraagd, met positieve reactie van mijnentwege. Wat de prijs betreft: de afgesproken prijs tot 17 u 30 was slechts 550 euro, met een korting via de waardebon van trouwshop van 25 euro ... toch meer dan 100 euro goedkoper! Met vriendelijke groeten Jan Peeters
Hoi, Ik heb er geen ervaring mee, maar wel al hele goeie reclame over gehoord. Er werkt iemand bij mij die hem ook heeft aanbevolen voor ons huwelijk. Wij twijfelen nog of we het allemaal laten filmen..., aangezien er al van de familie zijn die hun camera zullen meedoen.