Terug naar overzicht
Groot gelijk Jeff, ik ga volledig akkoord :-) Werkte daar vroeger niet ver af en idd, daar vind je vanalles aan veeeeel democratischere prijzen...Ik ga één van de weken ook eens met mijn zus tot daar, decoratie-shoppen. Zijn vorige week in de Offerandestraat gaan kijken, maar daar vonden we toch mijn ding zo niet...qua decoratie dan toch. Kleedjes, schoenen en handtassen daarentegen...à volonté ;-)
En dezelfde straat vind je in Wilrijk (aan het 'eind' van de boomsesteenweg) - Abdijstraat :)
Rue De Brabant, ik heb ze een halfjaar geleden ontdekt en was op slag verliefd ! met de trein gaan is ook heel gemakkelijk hé ! Ik had 3 paar schoenen en 2 jassen voor 100 euro, yiha ! En idd, langs buiten zien de winkels er niet uit, en langs binnen ook niet eigenlijk, maar toch kan je er heel veel vinden !! hehe :)
idd, Rue de Brabant is democratisch. Aangezien we al 2 kleintjes hebben, heb ik besloten om niet in het wit te trouwen. Heb er een supermooi blauw suitekleed gevonden. Ga nog eens terug om de trouwsuikers te halen en zelf te maken. Groeten Nancy
rue de brabant.... wat zalig is het daar toch.. gewoon die sfeer al en de vriendelijke mensen! daar zou ik alle dagen willen lopen en aan hele lage prijzen hele leuke spulletjes! ooit eens een magnifiek kleed gezien.. perfect als soireejurk!... je zou nooit geloven dat dit een jurk was van slechts 15EUROOOOO!! ongelooflijk!