Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lage prijzen/budgetten

12-4-2011 21:15:33
Hallo

Ik zie geregeld topics verschijnen van mensen die het een en het ander zoeken aan goede priijzen.

Ik ga geregeld "shoppen" in het noordkwartier van Brussel. Rue de Brabant, 1030 Brussel.
Een straat met allemaal Turkse, Marrokaanse winkels....
Ging ik er vroeger vooral voor de lekkere nootjes, olien, kruiden...sedert onze trouwvoorbereidingen let ik nu ook op hun aanbod, voor huwelijken. Wee heeft er trouwens grotere feesten dan zij!!!!

De winkels zien er over het alegemeen niet uit van buiten, soms zie je babykledij en kinderwagens in de etalage en achteraan hangen de suitekleren, electro en voeding, en daar hangt dan huwlijksdecoratie tussen -)

Maar wel tegen zeer lage prijzen, soms 2x goedkoper dan bij Ava!

Le palais du mariage, in pand nr 164, is een doopsuiker zaak met bonbons voor huwelijken, maar ook ballonnen, slingers, mooie hoeden enz.....

Je vindt er mooie lange suitekleedjes reeds vanaf 99euro, veel met strass steentjes op zijn turks -) maar ook heel mooie zonder, en stijlvol tot max 350 euro. Je moet overal binnenlopen en passen.

Mooie kleine handtasjes voor de suite in alle kleuren en vormen! Vanaf 7 euro, mijn nichtje kocht praktisch hetzelfde vandaar maar in een bruidswinkel en betaalde 65 euro.

Feestelijke schoentjes in alle kleuren, vanaf 20 euro

In sommige winkels heb je mooie bruidskleren (standaardmaten) al vanaf 350 euro.
En die zijn wel mooi voor zijn prijs, iemand die niet meer budget kan besteden, kan er zeker ook terecht!!!

Het beste is parkeren in de parking van City 2 shopping of place Rogier.
Is aante bevelen, en veiliger voor je auto.

Maar op straat heb ik nog nooit probleme gehad, op zondag zijn het zelfs meest vlamingen die er shoppen! gezellige sfeer.

Je kan ook gemakkelijk treinen tot daar! Is op 5 minuten loopafstand

jeff
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 686

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik12-4-2011 21:18:34

Groot gelijk Jeff, ik ga volledig akkoord :-) Werkte daar vroeger niet ver af en idd, daar vind je vanalles aan veeeeel democratischere prijzen...Ik ga één van de weken ook eens met mijn zus tot daar, decoratie-shoppen.
Zijn vorige week in de Offerandestraat gaan kijken, maar daar vonden we toch mijn ding zo niet...qua decoratie dan toch. Kleedjes, schoenen en handtassen daarentegen...à volonté ;-)

kim
7-7-2012
 Meld misbruik13-4-2011 9:55:02

En dezelfde straat vind je in Wilrijk (aan het 'eind' van de boomsesteenweg) - Abdijstraat :)

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik13-4-2011 10:15:15

Rue De Brabant, ik heb ze een halfjaar geleden ontdekt en was op slag verliefd !
met de trein gaan is ook heel gemakkelijk hé !

Ik had 3 paar schoenen en 2 jassen voor 100 euro, yiha !
En idd, langs buiten zien de winkels er niet uit, en langs binnen ook niet eigenlijk, maar toch kan je er heel veel vinden !! hehe :)

nancy
8-7-2011
 Meld misbruik13-4-2011 12:48:50

idd, Rue de Brabant is democratisch. Aangezien we al 2 kleintjes hebben, heb ik besloten om niet in het wit te trouwen. Heb er een supermooi blauw suitekleed gevonden. Ga nog eens terug om de trouwsuikers te halen en zelf te maken.

Groeten Nancy

myriam
13-8-2011
 Meld misbruik16-5-2011 21:05:44

rue de brabant.... wat zalig is het daar toch.. gewoon die sfeer al en de vriendelijke mensen! daar zou ik alle dagen willen lopen en aan hele lage prijzen hele leuke spulletjes! ooit eens een magnifiek kleed gezien.. perfect als soireejurk!... je zou nooit geloven dat dit een jurk was van slechts 15EUROOOOO!! ongelooflijk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...