Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben onze ringen gekozen bij Kris Baele in Wetteren en we hebben een voorschot van 200 euro betaald. Eind deze maand mogen we ze gaan passen!groetjes,Daisy02/09/06
Wij mochten kiezen hoeveel we gaven, hebben dan 250,00 € gegeven. Dan moeten we minder betalen als we ze gaan afhalen...groetjes
wij mochten ook kiezen en hebben 50 euro gegeven.geef nooit veel!!!! je weet nooit wat er kan gebeuren (meestal niets, maar toch ...)mcioht toevallig de winkel ineens failliet zijn of ik weet niet wat, dan ben jij je geld kwijt!Mieke13/05/06
Hey Daisy,heel toevallig gaan wij ook onze ringen halen bij Kris Baele. Goed om weten dus dat het 200 euro is. Dat heb ik hier nog liggen dus hoef ik niet naar de bank ofzo.Heb je zelf een nieuw ontwerp gekozen? En als ik mag vragen, hoeveel heb je ze betaald?groetjes KellyPs: bedankt voor de reacties
Wij hebben niets moeten geven. Die mens had precies vertrouwen in de mensen ;)
wij hebben geen voorschot betaald. Moet wel zeggen dat wij onze ringen gekocht hebben bij de schoonouders van mijn zus, zij hadden dus wel genoeg vertrouwen in ons om het gewoon zo te laten. Begin juli mogen we ze gaan afhalen.Tenzij er iets misgaat natuurlijk ( winkel failliet, of trouw gaat niet door,...) vind ik dat wel niet erg een voorschot te betalen. Zo spreid je de kosten een beetje, en komt alles niet ineens.groetjesann-sophie09.09.06