Terug naar overzicht
hey, ik denk dat je dat zelf kan kiezen, wij hebben de datum van de wet er laten inzetten omdat dat de daum is die echt telt, maar als je liever de kerk datum er in zet moet je dat gewoon doen, volg je gevoel zou ik zeggen. Wij zijn vorige maand voor de wet getrouwd ,trouwen in augustus voor de kerk, we dragen zelf onze ringen al en in de kerk gaan we toch opnieuw een ringenmoment doen hihi lekker twee keer genieten zalig trouwen op 2 dagen. geniet er van grtjs joke
Je kan natuurlijk kiezen, maar aangezien je 't ons vraagt, dan toch wat ik zelf zou doen in jouw geval.Ik zou de datum van de wet in mijn ring laten graveren. Vanaf dan ben je getrouwd hé.
Wij geven onze ringen pas in de kerk. De datum van de kerk zal er bij ons in staan.
Hey, wij doen het net anders. Wij hebben de datum voor de kerk erin gezet omdat we dan het grote feest geven en we allebei volledig in trouwoutfit uitgedost zijn. Die dag heeft voor ons meer emotionele waarde. Voor de wet houden we intiemer met naaste familie en een barbeque. Maar ja, wij vieren graag en zullen zeker beide datums in de toekomst vieren ;-).
wij trouwen ook op twee dagenen we hebben geen moment getwijfeld welke dag we er zouden inzettenzoals melodie betekent de datum voor de kerk het meeste voor ons, voor ons is dat de dag dat we echt trouwen, ons mooi uitdossen, feest vieren, ... de dag met het meeste (emotionele) waarde...voor de wet is gewoon meer ietsje dat moet gebeuren en waar we ons wel speciaal kleden maar geen speciaal trouwkleed of dergelijke ... dat vieren we ook enkel met de dichtste familie... wij hebben er ook voor gekozen om geen ringenmoment te doen voor de trouw voor de wet... wij doen enkel ringen voor de trouw voor de kerk(we tellen eigenlijk ook af naar trouw voor de kerk en niet naar trouw voor de wet)
Dat mag je idd kiezen. Sommigen zetten er de datum van de kerk in, omdat dat het 'echte' feest is en iedereen zijn 'echte' trouwkledij aanheeft. Anderen nemen de datum van de kerk, omdat dat de officiële datum is. Als je later een jubileum zult hebben, zal de schepen ook op de officiële dag op bezoek komen. ;-)
Hey, Wij zijn ook getrouwd op twee verschillende dagen. Bij ons staat de datum er in van de wet.. Eigenlijk is de datum van de wet die echt telt. Groetjes Frida
ik zou persoonlijk de datum van de wet pakken dit is de officiele datum natuurlijk
Ik zou de datum van de kerk nemen omdat de kerk voor mij meer betekenis heeft want dan zijn alle vrienden en familie aanwezig.
wij nemen ook de datum van de kerk... dit is ook de dag dat we echt trouwen. ons burgelijk huwelijk is ook heel miniem maar eerder papierwerk... de dag van ons kerkelijk huwelijk is onze trouwdag!
hallo@iedereenben nu natuurlijk nog meer aan het twijfelen he. Trouw voor de wet is natuurlijk officiele datum maar de trouw voor de kerk zal een groot feest worden met alle familie en vrienden.Zal nog eens goed nadenken grtjs
Uhmmm, beiden erin laten zetten: 26-08-2011 & 10-09-2011???
Datum van de wet is natuurlijk officieel, maar omwille van de symboliek zal ik me pas "echt" getrouwd voelen na de kerkelijke viering. Ik zou dus voor 10/09/11 gaan.
Wij kiezen voor de datum van het kerkelijk huwelijk. Dit is ook de datum die op onze uitnodigingen staat. De wettelijke trouw zal bij ons 2 weken van te voren gebeuren; enkel met de suite. 17.09.2011 it will be!