Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal

13-4-2011 9:39:02
Hallo,

ik ben nieuw op dit forum, dus weet nog niet goed hoe de site werkt. Even proberen dan maar!
Wij trouwen volgend jaar in augustus en we zijn nu op zoek naar een locatie. We zijn er nog steeds niet uit of we het heel beperkt gaan houden (35man) voor het eten. We hadden BBQ in gedachten; Eventueel nog een receptie of dansfeest voor vrienden/collega's enzo....

Heeft er iemand ervaring met de zaal 'Den Ast' in Kampenhout? Ze zouden ook BBQ doen en is niet zover voor ons. 'Hof ten As' is echt vlakbij de deur, maar heb de indruk dat het daar niet zo gezellig is (ben er nog maar 1 keer geweest). Als iemand goede tips heeft wat zalen betreft in de omgeving van Steenokkerzeel, laat het maar gerust weten!

Bedankt!

Ine
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1560

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik13-4-2011 10:06:39

Geen ervaring met de zaal of met de omgeving maar alvast heel hartelijk welkom op het forum, je zal je hier snel thuis voelen :)

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik13-4-2011 10:09:26

Hey ! Ik benhelemaal niet van jouw regio dus kan geen tips geven ivm. de feestzalen.

Welke formule jullie willen; kunnen wij ook niet in mee beslissen :) zal een beetje afhankelijk zijn van het budget dat jullie beschikbaar zullen hebben?

Maar, wacht wel niet te lang om zalen te bezoeken, want de zomermaanden zijn snel volledig bezet !

groetjes

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik13-4-2011 10:16:35

Ik kan de BBQ wel aanbevelen (hebben al 2 keer een BBQ op de trouw gehad), voor ieder wat wils en lekkerrrrrrrr =D
28 mei geven wij de grootste BBQ die we ooit zullen geven =)

Ine
4-8-2012
 Meld misbruik13-4-2011 10:19:10

Kendra en Heidi,

bedankt voor jullie sneller reacties! Ik begin stilaan het forum door te hebben. Kan je eigenlijk ergens specifieker zoeken? Zit hier al 20blz te lezen om te zoeken naar locaties in mijn omgeving? Maar dat gaat hier precies niet, of wel??

Ja ik wil vandaag bij de gemeente onze datum gaan vastleggen. We gaan zowel voor de kerk als voor de wet trouwen. Sowieso zouden we BBQ doen met de naaste familie (zo'n 34man). Dan zijn we er echt nog niet uit of we een soort van dessertenbuffet zouden doen, of receptie .... eventueel een drink geven een andere dag voor collega's ofzo was ook al een idee (mijn schoonbroer heeft een cafe en daar zouden we dat mogen doen)...

Het is toch niet makkelijk he dat allemaal regelen :-) dan moet je ook eerst weten wat je wil! Wij willen het sowieso niet te groot hebben, daar houden we niet van en is ook heel duur .... we steken liever de extra centen inn ons huisje dan super groot feest te houden...

Groetjes!

Ine
4-8-2012
 Meld misbruik13-4-2011 10:20:28

Leen,

oh fijn dat BBQ zo goed is meegevallen dan! Ik hoorde al van de zaal 'hof ten ast' in kampenhout dat die zelf ook BBQ doen.... maar zou fijn zijn als hier iemand was die daar al eens geweest is... of in feestzaal 'de venkel' in kortenberg. Het is altijd fijn om reacties van anderen hier te horen he!

B.

Meld misbruik13-4-2011 10:53:44

Den Ast is goed ... boven zaal is mooi, beneden zaal is meer een hangar.
Hof ten As is qua zaal iets minder als den ast vind ik ... eten kan ik niet over meespreken.
De Venkel is zeker voor kleinere feesten een erg mooie zaal ... met 35 man eten en achteraf mensen laten bijkomen voor het dansfeest is daar zeker geen probleem. Eten is er zeer lekker.

Andere mogelijkheden ...
Lake - Keerbergen
Hof van Welde - nossegem

Ine
4-8-2012
 Meld misbruik13-4-2011 10:57:38

Bedankt voor je reactie B.!

Ik ga dringend eens een bezoekje moeten brengen aan die zalen. Want op de site lijkt 'Hof van Welde' een zeer klassieke zaal en dat is niet onze stijl. We voelen ons niet echt thuis in te stijve zalen, te chic, te groot.... Het is toch moeilijk hoor om een zaal te vinden. Bellen jullie eerst naar die zalen voor een afspraak of gaan jullie gewoon eens tot daar?

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik13-4-2011 10:58:15

hey, om feestzalen op regio uit te zoeken ga je beter naar www.zalen.be eens kijken.

Als je nadien een zaal gevonden hebt die je interesseert (of eventueel al bezocht hebt) kan je via de zoekoptie hier op het forum de naam van die zaal intikken en zo zien of deze zaal al besproken geweest is op het forum !
Je kan ook zoals nu, zelf een topic maken specifiek over die feestzaal(en)

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik13-4-2011 10:58:58

Ik heb bijna alles via mail gedaan trouwens, met de feestzalen. ik ben zo geen beller :)

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik13-4-2011 11:31:23

Hey Ine,
Ook van ons van harte welkom om dit forum.
Ik volg Heidi, veel googelen en dan via dit forum bovenaan de zoekfunctie eens gebruiken.
Of direct in je titel van je forumbericht de naam van de zaal zetten, dan weten de medebruidjes hier direct over welke zaal het gaat en reageren ze meestal sneller.
En via de topics "locatie".
En proficiat met je verloving!
Klinkt goed hé....
Groetjes,
Cindy

B.

Meld misbruik13-4-2011 13:54:29

Ine ... Ik ben dj, ik heb in de meeste zalen gedraaid.

Hof van welde is idd een grotere zaal ... maar de meeste zalen vangen dit op met een ruimere tafelschikking. Eens de lichten uit zijn is toch alleen de dansvloer uitgelicht en valt dat minder op.

Ine
4-8-2012
 Meld misbruik13-4-2011 17:59:56

Hey

bedankt voor de tips allemaal! We gaan hier eerst nog verder bespreken wat we precies willen en dan ijverig zoeken naar een leuke locatie!

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik13-4-2011 19:10:32

Hey Ine,
Wij trouwen 12 mei 2012 en geven ons feest in Den Ast, de zaal boven.
Diner met beperte familie en getuigen +/ 30 personen, aansluitend dessertenbuffet en dan komen er nog eens +/- 100 personen bij (collega's, buren, vrienden & kennissen) voor het dansfeest.
In den Ast zijn er werkelijk héél veel formules mogelijk.
Iedere donderdagavond kan je er langsgaan, kijk maar eens op de website.
Wij zijn zelf van Haacht en zijn er al verschillende keren naar feesten geweest en was telkens dik in orde.
Ik heb ook gekeken voor Hof van Welde in Nossegem, maar was niet echt onze stijl.
Veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes,
Sonja

Ine
4-8-2012
 Meld misbruik13-4-2011 19:16:09

Dag Sonja

wat leuk te horen dat jullie je feest daar doen, ik hoor er zoveel postiefs van! Heb net een mailtje gestuurd om te vragen of het mogelijk is om eens langs te komen (donderdag dus haha) en informatie te krijgen. Heb het op de site niet gezien dat je elke donderdag kan langsgaan, zal nog eens goed moeten kijken dan! Eventueel kan ik morgen dan al langsgaan, lijkt me zo leuk! Was al even in de war want op de site van Den Ast staan verschillende feestzalen, waaronder de steenblockhoeve, maar als je dan verder kijkt, is dat een zaal in Houtem, dus dat is dan nog iets anders....

Ben echt eens benieuwd om het te zien, wil ook kijken naar parkeergelegenheid, want dat is toch ook belangrijk he! Wij hebben toch al goed overlegd vandaag, brainstormen dus van wat we zouden doen. We denken om te eten met de nabije familie (ouders, grootouders, broers en zussen) en komen we al aan 34 personen. Nadien zouden we soort dansfeest willen doen, of receptie, misschien receptie laten vallen en gewoon dansfeest met hapjes ofzo, we zijn er nog niet helemaal uit :-) maar brainstormen doen we volop!

Heb ook geen flauw idee want zo'n zaal kost en wat veel of weinig is... onze zoektocht is nog maar pas begonnen. Zoveel vragen die ineens in je opkomen als je zoiets aan het bespreken bent :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info