Terug naar overzicht
Ik wens jullie alvast een dikke proficiat en een onvergetelijke dag. Voor ons is het ook aftellen. Na 1.5 jaar, worden we zaterdag man en vrouw. En zoals het er nu naar uitziet krijgen we mooi weer! :-) Groetjes!
Alvast proficiat aan beiden hier !! Verslagje en foto's niet vergeten hé! En vooral: GENIETEN!
Zaterdag gewoon genieten!!!!!!!!!!
Enjoy !!
Hoi Julie Je berichtje lezende begin ik ook al de zenuwen te voelen, al is het voor ons nog wat verder af. Ik hoor dat je er echt naartoe leeft. Veel succes en vergeet niet te genieten want het is zo snel voorbij naar 't schijnt.
Oohhh heel veel successs!!!!!
Veel plezier, geniet ervan!
hey, ik hoop voor jullie dat alles naar wenst verloopt en het een stralende dag wordthopelijk doet het zonnetje ook heel hard haar bestgeniet ervan!
Hey Julie en ook Sien, Spannend hé. Veel geluk zaterdag, een stralend zonnetje en vooral een fantastisch feest gewenst! Cindy en Geert
Geniet er van!
Maak er een geweldige dag van!
geniet er met volle teugen van, maak er de mooiste dag van je leven van en zon of niet het zal zeker prachtig worden hoor vergeet de foto's en je verslagje achteraf niet hé dat doet ons wachtende bruidjes altijd deugd om te lezen grtjs joke
Hallo allemaal, Bedankt voor de lieve wensen. Foto's en verslagje komen er zeker aan hoor! Ik vond dat ook altijd super om te lezen, kan je al wat genieten. Wij moeten nadien nog even aftellen naar onze huwelijksreis, dus zal ik zeker nog mee komen lezen hier op het forum. 11 mei zijn we pas weg. Er schoot mij daarjuist nog te binnen dat ik nog een speech wil schrijven, een soort van bedank aan iedereen, vooral de ouders, broers zussen en de getuigen. Ik zal er maar eens aan beginnen anders zal er niet veel van in huis komen. :-) @ Sien, voor jullie ook een geweldige fantastische dag gewenst! :-) Veel succes allemaal! Groetjes, Julie
Veel succes én plezier! Maak er een fijne, romantische dag van!
Alvast van harte proficiat en zo te horen vlot alles nr wens. Geniet er van en nog een leuke stressloze dag gewenst. Groetjes