Terug naar overzicht
Heeft er iemand al ervaring met één van deze 2 feestlocaties: Link 21 en Den Eyck? Zelf gegeven of meegemaakt? Wat vonden jullie ervan? Zijn er dingen waar we rekening mee moeten houden? Alle tips en reacties zijn welkom!
Een aantal jaar geleden heeft mijn nicht haar huwelijksfeest in den Eyck gegeven. Ik vond het echt af. Overdag bleef de suite aan de kleine schuur en het was ook wel prachtig weer toen. Wat het natuurlijk altijd wel beter maakt. Het was echt heel gezellig en het eten was ook perfect! Ik vond het zeker een aanrader en spijtig dat het te ver is voor mijn eigen feest!
Hallo Joke, Wij hebben Den Eyck in Kasterlee vastgelegd voor ons huwelijksfeest. Over de dag zelf kan ik nog niets zeggen, maar tot nu toe, het contact, de snelheid waarmee er gereageerd wordt op emailtjes ed, het gaat allemaal zoals je verwacht van een feestzaal voor zoiets. Ze geven ook erg veel advies en tips over hoe iets zou kunnen (bijvoorbeeld, mijn verloofde zijn ouders zijn gescheiden en we willen met de suite gaan eten.. ) Wat je zou kunnen doen, zodat je kan proeven of je het er lekker vind en hoe het er een beetje uitziet; op zondag middag heb je daar altijd middag restaurant. Veel succes met kiezen!!
Hoi Wij zullen ons feest in Link 21 geven. De unieke locatie en modern interieur sprak ons onmiddellijk aan. De service en tips die we tot nu toe kregen zijn top!Het enige dat we minder vonden, is dat er geen tuin is voor de receptie... Ik heb er nu al zin in! ;-) Groetjes
Heykes,in Den Eyck in Kasterlee heb ik mijn communie gedaan. Het was een mooie dag, zonder enige problemen. Goede catering,...Voor onze trouw zijn wij ook gaan kijken naar Link 21. Maar we hebben daar niet geboekt aangezien ze geen tuin hebben. Dat was het enige min punt. groetjes
Link heeft geen tuin maar het voordeel is dan wel dat de mensen tijdens het dansfeest binnen blijven ... daar waar men bij zomerse temperaturen wel eens met een vol terras en een lege dansvloer zit.Eten is er in alle geval een aanrader.