TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
10-6-2011
|
13-4-2011 11:24:45
Hey Naamgenootje,
Ik kan je zeker Youniek Bruidsmode in Turnhout aanraden. Zij maken voor jou je kleed op maat. Eigen keuze qua model, stijl, kleur, afwerking, ... en schappelijk van prijs (max 899€) en retouches inbegrepen. Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het kleedje is ook relatief snel gemaakt, ongeveer 12 weken.
Veel succes bij je zoektocht
Groetjes Nathalie
|
|
Oksana
|
13-4-2011 11:29:26
|
|
joyce
30-4-2011
|
13-4-2011 11:41:37
hoi Nathalie
Ik denk niet dat ze LR bij Lilian Claes verkopen, maar ik heb zelf mijn kleedje daar gekocht en ben wel heel tevreden van de winkel.
Ik had totaal geen idee wat voor kleed ik wilde, dus mocht alle kleedjes één voor één bekijken, en al wat ik mooi vond werd opzij gehangen (zelfs die kleedjes waar ik over twijfelde).
Ik heb ze allemaal mogen passen, en uiteindelijk heb ik dan de week erna een beslissing genomen.
Ze namen alle tijd, ik mocht zo veel passen als ik wilde, en ze waren totaal niet opdringerig. Ze proberen je ook niet nog vanalles extra aan te smeren (schoenen, lingerie, juwelen...), je bent helemaal vrij daarin.
Mijn eerste pas was in januari en nu mag ik mijn kleedje afhalen op 20 april... Ik ben wel super-benieuwd!
groetjes en heel veel pasplezier! geniet ervan want het is echt super-leuk!
Joyce
|
|
nathalie
19-5-2012
|
13-4-2011 11:45:42
Bedankt Joyce!
Heb jij een afspraak gemaakt bij Lilian Claes?
Misschien moet ik gewoon verschillende winkels doen, waar ze het merk hebben en waar niet om mij er niet te hard op vast te pinnen.
ik kijk er al naar uit :)
|
|
Maaike
6-8-2011
|
13-4-2011 11:54:09
Bij Maxims Couture in Mechelen hebben ze Linea Raffaelli dacht ik? Ikzelf ben naar Linx in Leuven geweest en heb er mijn droomkleedje gevonden :). Als je Linea mooi vindt kan je toch altijd eens gaan kijken bij Linx, sta je er niet mee kan je nog altijd naar een andere winkel? Geniet alvast van de zoektocht en het passen! Groetjes!
|
|
Cindy
5-5-2012
|
13-4-2011 12:17:45
Als je graag de lijn van Linea Raffaelli ziet moet je zeker ook eens kijken naar Creations of Leijten. Is ook meestal met rok en top apart en zeer goeie prijs. Ik heb er eentje aangehad van Leijten bij bruidscouture Elena in Deinze, en ze verkoopt alle Leijtens aan €799. Dus zeker ook eens naar vragen.
Groetjes,
Cindy
|
|
joyce
30-4-2011
|
13-4-2011 12:24:51
Je kan best een afspraak maken, zeker op een zaterdag. (dan hebben ze zeker tijd voor jou)
Ik heb nog 2 andere winkels gedaan, nl. Bruidshuis en Bruidsparadijs in Merksem, maar daar was ik eigenlijk niet zo tevreden van...
groetjes
Joyce
|
|
Katja
20-8-2011
|
13-4-2011 14:07:05
Ik ben zelf in Le Chapeau in Antwerpen geweest. Was oorspronkelijk ook geïnteresseerd in een jurk van Linea Rafaelli. Ze hebben daar verschillende kleedjes en ze nemen echt wel tijd voor je zonder iets op te dringen.
Het is uiteindelijk geen Linea Rafaelli geworden, maar ik heb er alvast mijn droomjurk gevonden. Nog veel plezier met je zoektocht!!
|
|
Elke
9-7-2011
|
13-4-2011 15:45:35
Ik ben bij Koonings geweest in Nederlands Deurne... goed bereikbaar en ontzettend veel keuze!
Had hetzelfde gevoel als jou en ben ook bij Linx geweest... echt mijn ding gevonden maar aangezien zij maar één merk hadden, ook nog eens naar Koonings gegaan... daar nog heel wat andere merken aangehad maar uiteindelijk is het daar het kleedje van LR geworden ! Persoonlijk ben ik heel erg tevreden van de behulpzaamheid, en totaal niet opdringerig. Daarnaast vond ik ze ook minder stijf dan in Belgische winkels (typisch Nederlands zeker)...
Vrijdag mijn eerste pas... ik kijk er naar uit...
Veel succes met jouw zoektocht...
Groetjes
|
|
Sofie
26-5-2012
|
13-4-2011 16:43:41
Ik trouw ook volgend jaar in mei. Ben vorige week zelfs kleed al gaan bestellen. Bij Maxime Couture in Aarschot, waarvan je ook een vestiging in Mechelen hebt. Ik had mijn droomkleed al gezien, maar doordat het eentje van vorig jaar is, heb ik geen risico genomen en het besteld :) In september definitieve maten opnemen en januari eerste pasbeurt. Maar bij maxime heb je linea en nog veeeeeeeeel andere merken. En allemaal lieve madammen die je helpen :)
|
|
Kristin
16-7-2011
|
7-5-2011 22:51:50
Ik ben ook van Leuven, maar heb HET kleed gevonden bij liliane Claes. Een echte aanrader, supervriendelijk, heel veel keuze, heel behulpzaam... Maxime vond ik niet echt vriendelijk en vond ik nu niet zo mijn smaak...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|