Nu Online
Momenteel zijn er 407 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winkels bruidsjurken.

13-4-2011 11:16:30
Hallo allemaal,
wij trouwen volgend jaar in mei dus dacht ik in juni toch eens te beginnen kijken naar een trouwkleed omdat ik (natuurlijk alleen maar op internet) al wel mooie dingen had gezien en ook geen geduld heb :)
Ik ben van regio mechelen en vraag mij af waar jullie dan kijken voor een kleed. Ik vind de jurken van Linea raffeli best wel mooi maar daarom niet als ik ze aan heb. Ik wil me niet echt vastpinnen op alleen dit merk en daarom kan ik misschien LinX in Leuven schrappen. Iemand enig idee of ze dit merk ook verkopen bij lilliane claes in herentals?

nathalie
19-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1289

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik13-4-2011 11:24:45

Hey Naamgenootje,

Ik kan je zeker Youniek Bruidsmode in Turnhout aanraden. Zij maken voor jou je kleed op maat. Eigen keuze qua model, stijl, kleur, afwerking, ... en schappelijk van prijs (max 899€) en retouches inbegrepen. Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het kleedje is ook relatief snel gemaakt, ongeveer 12 weken.

Veel succes bij je zoektocht

Groetjes Nathalie

Oksana

Meld misbruik13-4-2011 11:29:26

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik13-4-2011 11:41:37

hoi Nathalie

Ik denk niet dat ze LR bij Lilian Claes verkopen, maar ik heb zelf mijn kleedje daar gekocht en ben wel heel tevreden van de winkel.

Ik had totaal geen idee wat voor kleed ik wilde, dus mocht alle kleedjes één voor één bekijken, en al wat ik mooi vond werd opzij gehangen (zelfs die kleedjes waar ik over twijfelde).
Ik heb ze allemaal mogen passen, en uiteindelijk heb ik dan de week erna een beslissing genomen.
Ze namen alle tijd, ik mocht zo veel passen als ik wilde, en ze waren totaal niet opdringerig. Ze proberen je ook niet nog vanalles extra aan te smeren (schoenen, lingerie, juwelen...), je bent helemaal vrij daarin.

Mijn eerste pas was in januari en nu mag ik mijn kleedje afhalen op 20 april... Ik ben wel super-benieuwd!

groetjes en heel veel pasplezier! geniet ervan want het is echt super-leuk!
Joyce

nathalie
19-5-2012
 Meld misbruik13-4-2011 11:45:42

Bedankt Joyce!
Heb jij een afspraak gemaakt bij Lilian Claes?
Misschien moet ik gewoon verschillende winkels doen, waar ze het merk hebben en waar niet om mij er niet te hard op vast te pinnen.
ik kijk er al naar uit :)

Maaike
6-8-2011
 Meld misbruik13-4-2011 11:54:09

Bij Maxims Couture in Mechelen hebben ze Linea Raffaelli dacht ik? Ikzelf ben naar Linx in Leuven geweest en heb er mijn droomkleedje gevonden :). Als je Linea mooi vindt kan je toch altijd eens gaan kijken bij Linx, sta je er niet mee kan je nog altijd naar een andere winkel?

Geniet alvast van de zoektocht en het passen!

Groetjes!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik13-4-2011 12:17:45

Als je graag de lijn van Linea Raffaelli ziet moet je zeker ook eens kijken naar Creations of Leijten. Is ook meestal met rok en top apart en zeer goeie prijs. Ik heb er eentje aangehad van Leijten bij bruidscouture Elena in Deinze, en ze verkoopt alle Leijtens aan €799. Dus zeker ook eens naar vragen.
Groetjes,
Cindy

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik13-4-2011 12:24:51

Je kan best een afspraak maken, zeker op een zaterdag. (dan hebben ze zeker tijd voor jou)

Ik heb nog 2 andere winkels gedaan, nl. Bruidshuis en Bruidsparadijs in Merksem, maar daar was ik eigenlijk niet zo tevreden van...

groetjes
Joyce

Katja
20-8-2011
 Meld misbruik13-4-2011 14:07:05

Ik ben zelf in Le Chapeau in Antwerpen geweest. Was oorspronkelijk ook geïnteresseerd in een jurk van Linea Rafaelli. Ze hebben daar verschillende kleedjes en ze nemen echt wel tijd voor je zonder iets op te dringen.

Het is uiteindelijk geen Linea Rafaelli geworden, maar ik heb er alvast mijn droomjurk gevonden.
Nog veel plezier met je zoektocht!!

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik13-4-2011 15:45:35

Ik ben bij Koonings geweest in Nederlands Deurne... goed bereikbaar en ontzettend veel keuze!
Had hetzelfde gevoel als jou en ben ook bij Linx geweest... echt mijn ding gevonden maar aangezien zij maar één merk hadden, ook nog eens naar Koonings gegaan... daar nog heel wat andere merken aangehad maar uiteindelijk is het daar het kleedje van LR geworden ! Persoonlijk ben ik heel erg tevreden van de behulpzaamheid, en totaal niet opdringerig. Daarnaast vond ik ze ook minder stijf dan in Belgische winkels (typisch Nederlands zeker)...

Vrijdag mijn eerste pas... ik kijk er naar uit...

Veel succes met jouw zoektocht...
Groetjes

Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik13-4-2011 16:43:41

Ik trouw ook volgend jaar in mei.
Ben vorige week zelfs kleed al gaan bestellen. Bij Maxime Couture in Aarschot, waarvan je ook een vestiging in Mechelen hebt.
Ik had mijn droomkleed al gezien, maar doordat het eentje van vorig jaar is, heb ik geen risico genomen en het besteld :)
In september definitieve maten opnemen en januari eerste pasbeurt.

Maar bij maxime heb je linea en nog veeeeeeeeel andere merken. En allemaal lieve madammen die je helpen :)

Kristin
16-7-2011
 Meld misbruik7-5-2011 22:51:50

Ik ben ook van Leuven, maar heb HET kleed gevonden bij liliane Claes. Een echte aanrader, supervriendelijk, heel veel keuze, heel behulpzaam...
Maxime vond ik niet echt vriendelijk en vond ik nu niet zo mijn smaak...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info