Terug naar overzicht
Hoi Ellen, Wij trouwen op dezelfde dag en ik ben ook nog bezig met ons misboekje, ben benieuwd naar de reacties hier want ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet doen :-) Groetjes en succes met de voorbereidingen!Filipa
Gewoon tijpen. Bij de printinstellingen kan je dan voor boekje kiezen en 2 pg per blad. Dan wordt dit op a5 geprint zodat als je dan vouwt, dit een mooi boekje wordt.. Ik heb dit zo gedaan. x
Idd goede vraag,vroeg me dat af.heb nochtans al boekvormpjes gemaakt hoor maja al weer lang geleden want werke al meer dan 5jaar en was op school lol Nouja eens gaan zien in word dan. @Kelly alle pagina 1,2,3 onder elkaar doen dus?dus niet pagina 1 typen dan een pagina 3,pagina 2,pagina 4,... Héhéhé ochja we hebben nog wel tijd maar wil toch al enig juist vb.tegen juni voor de pastoor als we op ondertrouw moeten
dank u wel. Kelly gewoon in word A4 typen? of al op A5 zetten? en dan 2 kolommen nemen? horizontaal? mag ik uw voorbeeld misschien eens zien? Gr Ellen
Hoi, Ik zat met hetzelfde probleem. Ik ben nog niet begonnen, maar ik heb gegoogled naar een sjabloon voor een misboekje. Dit was moeilijk te vinden, maar wel als je zoekt op sjabloon voor een uitvaart: http://www.isidorusweb.nl/asp/default.asp?t=show&id=3300 Ik heb het nog niet getest, maar als je hierin de titels overschrijft, dan zou je toch een mooi geheel moeten krijgen. Veel succes!
Gewoon typen in word zoals je dit open doet, niets aan instellingen veranderen! Dan gewoon pagina 1 - 2 - 3 - enz typen (A4 dus), in gewone volgorde. Geen 2 kolommen! Bij afdrukken kies je dan voor 'eigenschappen' - 'afwerking':'dubbelzijdig afdrukken' aanvinken en bij 'brochurelayout' kiezen voor 'links binden'. Dan print dit als A5-boekje. x
hallo Kelly, ik hoop echt dat het lukt. Ik ben dus opnieuw begonnen gelijk je zegt. Had je bij uw thuis alles afgedrukt? hoeveel misboekjes heb je afgedrukt? Bedankt voor je lieve hulp!! Ellen
hallo Kelly hier ben ik alweer, moet ik het lettertype dan verkleinen als ik nu in A4 typ want ik moet het toch naar A5 afdrukken als het gereed is? sorry voor de vele vragen. Ellen
Lettertype staat bij mij op 12. Heb nu nog maar enkel een proef afgedrukt. Ga de rest ook wel zelf printen. Denk dat ik er rond de 150 ga afdrukken, heb er niet echt een idee van hoeveel er nodig gaan zijn. Geen probleem, als ik kan helpen doe ik dit graag. Veel succes x
Hey Kelly, Bij welke Office versie is dit, want ik kan daar enkel de afdrukstand kiezen. Groetjes Karen
ik heb 2007. x