Terug naar overzicht
Dag Katrien,Ik betaal €21.60 voor mijn bruids make up. Hier zit de proef en een speciale ampul voor de make up langer te laten houden bij in.Mijn kapsel kan ik niet zeggen want dat doet de vriendin van mijn vriend zijn getuige.GroetjesAnn
Hallo,Ik had ook naar Nathalie De Bock gebeld voor m'n trouw. Ze kon me op dat moment niet zeggen of ze die dag wel kon en ging me terugbellen... Sindsdien niks meer van haar gehoord! Gelukkig had ik ondertussen al een andere kapster gevonden en was 't niet meer nodig. En m'n haar en make-up was prachtig! 'k Weet dus niet of je echt wel op Nathalie De Bock kan vertrouwen...Groetjes,SylvieSinds 11 maart gelukkig getrouwd!
Ik heb mijn haar door haar laten doen op mijn trouw en was wel tevreden van de prijs/service. Bij mij was ze zelfs te vroeg op de dag zelf alsook vond ik dat het resultaat er zeker mocht zijn.groetjesEllen ( & Tom)
Dag Katrien,mijn vriendin had ook Nathalie op haar trouw en was toch ook zeer tevreden van de service. Volgend jaar ga ik normaal ook nathalie nemen. Vind het toch gemakkelijk dat ze aan huis komt.grEva
Dag Katrien, Een erg late reactie op jouw berichtje...Zeg, die Nathalie De Bock, in welke regio werkt die? Ik ben ook op zoek naar iemand die aan huis komt voor het schminken en kappen...GroetjesMarleen 6.7.7