Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal voorbereidingen

13-4-2011 12:22:54
Helluu Allemaal!

Ik denk dat ik wel op schema zit met het plannen en organiseren van alles. Ik zou enkel nog de versiering van de zaal en de auto moeten regelen. Ik weet enkel niet waar ik zou moeten beginnen :(, Wat haal ik het beste eerst en wat als laatst?
Waar hebben jullie je versiering gehaald? En voor de juiste afmetingen voor de V vooraan op de motorkap, waar haal ik die? Of wat zijn de standaard afmetingen ervan?
Ik wil graag werken met rood, ik heb ongeveer al wat ideëen, maar eigenlijk niets concreets.
Please help me :)

Dank u!

Selena
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 409

Reinhilda

Meld misbruik13-4-2011 21:58:43

Beste Selena,

Mijn grote passie is verhuren van oldtimerbussen en autos. Maar stilgaan komt er vanalles bij. De bruidjes stellen mij 100.000 vragen en roepen om hulp. Zo zijn wij dit jaar gestart met ballondecoratie en een groothandel in lekstokken, voor allelei gelegenheden. Maar we hebben ook duiven in een mandje, gediplomeerde ceremoniemeesters.Begeleiden van diensten.Bloemstukken voor de auto's. Trouwringen aan groothandelsprijzen enz.....
De V op de moterkap is eigenlijk niet meer dan een breed lint dat vooraan en onder de moterkap vast zit. Dit moet je meten, want meten is weten. Misschien heeft de verhuurder een lint en moet je alleen vragen om het op de auto te maken. Een bloemstuk bij op de wagen is natuurlijk altijd mooi.Mocht je een handige Harry in de familie hebben, zorg er dan voor dat het bloemstuk stevig opgestoken wordt en dat het voorzien is van een zuignap.
Ik weet niet uit welke streek je bent maar ik wil heel graag je zaal decoreren met ballonnen.
De ballonnen moeten natuurlijk door jullie uitgekozen worden.
Wij monteren ter plaatsen. Bij ons is iedereen welkom. Je mag natuurlijk altijd tot bij ons komen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...