Terug naar overzicht
Beste Selena, Mijn grote passie is verhuren van oldtimerbussen en autos. Maar stilgaan komt er vanalles bij. De bruidjes stellen mij 100.000 vragen en roepen om hulp. Zo zijn wij dit jaar gestart met ballondecoratie en een groothandel in lekstokken, voor allelei gelegenheden. Maar we hebben ook duiven in een mandje, gediplomeerde ceremoniemeesters.Begeleiden van diensten.Bloemstukken voor de auto's. Trouwringen aan groothandelsprijzen enz..... De V op de moterkap is eigenlijk niet meer dan een breed lint dat vooraan en onder de moterkap vast zit. Dit moet je meten, want meten is weten. Misschien heeft de verhuurder een lint en moet je alleen vragen om het op de auto te maken. Een bloemstuk bij op de wagen is natuurlijk altijd mooi.Mocht je een handige Harry in de familie hebben, zorg er dan voor dat het bloemstuk stevig opgestoken wordt en dat het voorzien is van een zuignap. Ik weet niet uit welke streek je bent maar ik wil heel graag je zaal decoreren met ballonnen. De ballonnen moeten natuurlijk door jullie uitgekozen worden. Wij monteren ter plaatsen. Bij ons is iedereen welkom. Je mag natuurlijk altijd tot bij ons komen